anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract Orange

În ce condiții se poate rezilia un contract de la Orange?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
Campion certificat
Salut! Se poate rezilia oricând, dar cel mai bine este în ultima lună de contract. Dacă ai cumpărat ceva subvenționat, trebuie să discuți cu ei. Ce trebuie să faci? Să depui o cerere de reziliere în ultima lună de contract la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange secțiunea Contact. Cel mai bine este să depui cererea din secțiunea Contact/ asistență, pentru că vei avea și un număr de înregistrare.Sigur, poți să faci acest lucru și în Orange Shop. Cel mai indicat este de aici: https://www.orange.ro/contact/ Și selectezi secțiunea reziliere. Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

Vio73
Campion certificat
Salut! Se poate rezilia oricând, dar cel mai bine este în ultima lună de contract. Dacă ai cumpărat ceva subvenționat, trebuie să discuți cu ei. Ce trebuie să faci? Să depui o cerere de reziliere în ultima lună de contract la adresa serviciul.clienti@orange.ro sau din My Orange secțiunea Contact. Cel mai bine este să depui cererea din secțiunea Contact/ asistență, pentru că vei avea și un număr de înregistrare.Sigur, poți să faci acest lucru și în Orange Shop. Cel mai indicat este de aici: https://www.orange.ro/contact/ Și selectezi secțiunea reziliere. Succes!

Am facut, m-a sunat un agent și mi-a zis sa plătesc factura curenta plus 330 RON pentru 2 telefoane și contractul mi se va închide automat. Am plătit și acum îmi apare -330 RON. Nu sunt în tara ca grăbeam lucrurile și m-am saturat. De 2-3 luni ma chinui sa-l inchid. Banii nimănui nu cresc în copaci

7UP
Explorator
Daca este achiziționat telefon trebuie achitat valoarea telefonului + discountul oferit pentru acel telefon pana la prețul standard. Dacă ai primit o reducere de 50% trebuie sa achiți diferența din abonament pana la prețul standard si câte luni ai beneficiat de aceste reduceri. Termenul de reziliere este de 30 zile de la prima data de facturare

daymaker
Junior
Eu am "vorbit " cu robotul pe chat care mi-am spus ca o sa fiu sunat in maxim 9 zile lucrătoare pentru rezilierea contactului orange tv prin satelit. Astăzi este a 9 zi si nimic pana acum. Sa mai aștept sau sa încerc alte metode?

Vio73
Campion certificat
Poți încerca să suni la 300 și să le spui că deja ai stat 9 zile. Ideal era să depui o cerere de reziliere la serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact a Orange.ro. Baftă!

daymaker
Junior
Mulțumesc! Am scris pe mail. La 300 nu prea mai ai ce alege. Sau nu stiu eu ce ramura sa aleg...

Vio73
Campion certificat
1-1-1-0 sau ceva de genul.