anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Internet fibra optica in casa

Valentin25
Începător

Salut,

In teorie am abonament de internet "Fibra100", in practica la mine in apartament am un cablu de internet vechi cu fire de cupru, care intra de pe scara blocului in apartament si ulterior acest cablu este conectat la o cutiuta alba din care iese o mufa DSL care intra in portul DSL in router. Acest router ZTE Speedport Entry 2i (dat de Telekom, actual Orange) nu acopera cu semnal tot apartamentul si am avut si am tot felul de probleme cu el. Doresc sa imi achizitionez un router nou wifi 6 doar ca acestea nu mai au port DSL, ci WAN. Am intrat in legatura telefonica cu cineva de la departamentul tehnic si mi s-a zis ca nu este posibil ceea ce doresc eu. Ce doresc eu este sa mi se traga fir de fibra optica in apartament si sa am mufa WAN corespunzatoare pentru un router de generatie noua. Care este solutia ?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Valentin25: Infrastructura pe care o ai instalată este una destul de depășită, nici telefonia fixă nu mai folosește în multe locații o astfel de conectică pe RJ11. Dacă nu există posibilitatea conexiunii pe fibră optică, atunci cel puțin de pe casa scării să ți se asigure o conexiune pe cablu UTP cu conectică cel puțin pe RJ45. Cu o astfel de infrastructură sigur nu ai obligații de renunțare la abonament în cazul în care nu se modifică modul de furnizare al serviciilor, cel puțin pe infrastructură cu cablu UTP, dacă nu se poate pe FO. Succes. 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut,

Nu stiu daca se poate face upgrade la echipament fara un upgrade de abonament. Si trebuie vazut intai daca exista infrastructura de fibra optica in zona ta.

Poti verifica disponibilitatea serviciilor aici.

Daca exista, inchizi abonamentul respectiv si faci unul nou, pe fibra. Daca nu exista la adresa respectiva, suna la 300 sau 0374 300 300 si vezi daca se poate face maparea la adresa respectiva. Teoretic, daca exista un box la un vecin, ceva, se poate trage si la tine. Dar trebuie discutat cu ei.

Mult succes! Si sper sa reusesti!

Client Orange

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Dacă ai fibră optică pe scară, te sfătuiesc să trimiți o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Dacă ești client Orange Romania, sau din pagina :

 

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Dacă ești client Orange Romania Communications! 

Acolo poți pune întrebări legate de ceea ce-ți dorești și sper să primești răspuns avizat.

Succes!

FLo1
#StarMember

@Valentin25: Infrastructura pe care o ai instalată este una destul de depășită, nici telefonia fixă nu mai folosește în multe locații o astfel de conectică pe RJ11. Dacă nu există posibilitatea conexiunii pe fibră optică, atunci cel puțin de pe casa scării să ți se asigure o conexiune pe cablu UTP cu conectică cel puțin pe RJ45. Cu o astfel de infrastructură sigur nu ai obligații de renunțare la abonament în cazul în care nu se modifică modul de furnizare al serviciilor, cel puțin pe infrastructură cu cablu UTP, dacă nu se poate pe FO. Succes. 

FLo1
#StarMember

@Valentin25: Să ne anunți despre progresul demersurilor sau al soluțiilor găsite pentru utilizarea unui router cu port WAN / cablu UTP / conexiune pe RJ45. Succes și An Nou cu sănătate și realizări.