anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Instalare Net si TV prin fibra Orange

Vlad_D
Junior entuziast

Salut! Acu o saptamana am vrut sa portez un abonament in Yoxo pt ca se terminase perioada contractuala minima si un consultant de la un Shop Orange mi-a zis ca au pachet Voce Net si TV la 9 euro / luna. Pretul ok, am acceptat. Semnam contractul, facem programare pt instalare pe 12.08, in intervalul 8-10. Cu 2zile inainte, primesc mesaj de la Orange, in data de12.08 sa fiti prezent in locatie pt instalarea serviciilor. Cu o zi inainte, acelasi mesaj. Ei bine, am asteptat pe 12.08 app 3 ore si nu a venit nimeni. Am plecat si eu sa-mi rezolv treburile, pe la ora 11 primesc mesaj ca au venit la instalare. Pai la cat trebuia sa venit? La 8. Pai si cat e acu? 11. Pai am asteptat 3 ore in locatia, am plecat. Si au inchis telefonul. Cum se procedeaza cu rezilierea contractului? Se anuleaza de la sine? Pot sa fac portarea, fara sa ma trezesc cu penalitati?

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu cred să fie o problemă dacă reprogramezi. Dacă îți dorești cu adevărat serviciile respective, trebuie să știi că uneori mai apar și lucruri neprevăzute. Eu am pățit și la alții mult mai lăudați, cărora le-am plătit inclusiv cablul de instalare, mufe și altele. 

Referitor la reziliere, dacă ai semnat contractul fizic, în maxim 24 de ore trebuie mers în același  magazin unde ai semnat și se poate renunța fără penalități.

Succes!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember

Daca ai semnat contractul in Shop, nu-l poti rezilia decat in 24 de ore, fara penalitati.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Nu cred să fie o problemă dacă reprogramezi. Dacă îți dorești cu adevărat serviciile respective, trebuie să știi că uneori mai apar și lucruri neprevăzute. Eu am pățit și la alții mult mai lăudați, cărora le-am plătit inclusiv cablul de instalare, mufe și altele. 

Referitor la reziliere, dacă ai semnat contractul fizic, în maxim 24 de ore trebuie mers în același  magazin unde ai semnat și se poate renunța fără penalități.

Succes!

Vlad_D
Junior entuziast

Am intrebat un prieten care e jurist. S-a uitat pe contract si a zis ca atata timp cat serviciile nu au fost instalate, contractul se poate inchide fara penalitati. Am dovada ca trebuiau sa vina la instalare pe 12.08 intre 8 si 10, si au venit la 11 cand eu deja plecasem din locatie.

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Îi suni la numărul din SMS și găsiți împreună o cale de rezolvare.

Succes!

DanielaH
Moderator

Vlad, s-au instalat serviciile? S-a rezolvat situația?

Vlad_D
Junior entuziast

Deocamdata nu. Am fost foarte ocupat zilele acestea si nu am avut timp sa ma ocup. Cum ma eliberez, rezolv. Sunt destule optiuni pe piata, nu mai suntem in anii 90 sa stau sa ma rog.