anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incompetență sau rea credință ?!

SimonaM
Junior
Sunt clientă ORANGE-Ro de 21 ani și 4 luni.
În data de 24 Nov. 2021 am aplicat pe site-ul companiei ORANGE-Ro pentru instalarea unui pachet Fibră 1000 & TV Explore. Toate bune și frumoase, în data de 27 Nov. a.c. am semnat contractul, în data de 30 Nov. echipa de instalare a efectuat cablarea foarte profesionist (nota 10).
Au urmat teste pentru net: cu cablul cuplat la router viteza cf. specificațiilor, pentru WIFI cu un laptop aflat la 3m distanță de router download 870 Mbps upload 463Mbps, ping 4ms, jitter=1 pe serverul AT&T. Super mulțumită.
Pentru TV am primit un modul CI+ care nu este compatibil cu TV-ul meu și în acest moment nu beneficiez de multe canale.
Pe site-ul companiei ORANGE-Ro scrie că beneficiez de 10 euro bonus pentru fiecare an în rețea (max. €200.
Am vrut să beneficiez de acest bonus (€200) pentru un achiziționarea unui TV tot de pe site-ul companiei ORANGE-ro.
Când am solicitat acest bonus a început „CALVARUL„, cu tot felul de răspunsuri din partea companiei
1. să vedeți că nu sunt 21 de ani sunt de fapt 10,
2. a fost o greșeală, sunt de fapt 21 de ani
3. trebuie să faceți o sesizare pentru acordarea bonusului
4. sesizarea nu a ajuns unde trebuie, mai reveniți cu alta
5. vă contactăm noi în max 3. zile
6. trebuie să mai acceptați și o prelungire a abonamentului de voce pentru încă 24 luni, ceea ce nu este specificat niciunde.
Menționez că aceste discuții interminabile au început în data de 28 Nov. a.c.
Mă interesează dacă ați avut și dvs. aceste probleme și dacă au fost rezolvate sau nu ?
În acest moment am la dispoziție 2 variante :
1. Să renunț la contract în perioada celor 14 zile
2. Să-l contactez pe Stephane Richard (CEO-ORANGE-Fr) și să-i explic cu lux de amănunte de ce întâmplă în Ro
Voi ce mă sfătuți să fac, care este calea de urmat.
Vă mulțumesc.
18 Răspunsuri 18

SimonaM
Junior
Salut @Vio73, ai dreptare, la bonus nu renunț, mai am „2 ași în mânecă„ pe care încă nu i-am folosit.

Vio73
#StarMember
Foarte bine! Așa trebuie gândit. Te felicit și sper din tot sufletul să reușești! Și eu sunt genul de persoană care, când știu că am dreptate, dacă mă dă cineva afară pe ușă, intru pe geam și tot rezolv.

marianmadalin32
Junior entuziast
@SimonaM, nu fi naiva... Cand e vorba de luat, Orange merge pana in panzele albe... Cand e vorba de dat insa... Suma de 200 de euro e o valoare prea mare ca sa ti-o acorde vreodata in viata asta... Va trebui sa mergi pe calea instantei cum am facut si eu!

Fanel
Începător
...nu cred ca merita sa-l contactezi pe Stephane Richard pentru ca in Franta situatia e mai dezastruoasa ca in RO.