anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu merge internetul pe telefon

De ce nu imi merge datele mobile? Imi spune ca am 120gb internet daca am o optiune de 5gb activata, si o am, si tot nu imi merge.
16 Răspunsuri 16

Vio73
Campion certificat
Salutare! Poți încerca mai multe variante: - dai un restart la telefon; - verifică dacă ai semnal bun; - verifică să nu fie vreo problemă cu rețeaua în zona ta; - comută pe 2g /3 g și vezi ce face, iar ulterior revino la modul automat; - bagă simul în alt telefon și vezi ce se întâmplă; - dacă nici una dintre variante nu funcționează, contactează-i din secțiunea Contact a My Orange, pe Chat Djingo sau la numărul 300. E valabil ceea ce am spus dacă ești în țară, nu în roaming. Succes!

delfinas
Specialist certificat
thomasshelby19, bun venit in Comunitate!!! Ai activat o opțiune de 5 euro sau de 10 euro? Văd că ai o opțiune cu roaming. Ești in roaming?

Am activata o optiune de 5 euro si nu sunt in roaming, sunt in Romania

Viocat
Senior certificat
Pare a fi o problema pe cont. Ia legatura cu Orange dupa cum ti-a sugerat Vio73

Am luat legatura, am urmat fiecare instructiune, si tot nu merge. Am sa merg intr-un magazin Orange poate rezolv, in cel mai rau caz schimb cartela. Va multumesc la toti pt ajutor!

delfinas
Specialist certificat
Ce resurse apar in contul tau in My Orange? Nu merge deloc netul mobil sau nu se consuma din cei 120 GB? De unde ai acest bonus de internet?

Vad ca nu se consuma deloc din cei 120 de euro, bonusul il am din optiunea de 6 euro.

delfinas
Specialist certificat
Cred că întâi se va consuma netul aferent opțiunii, cel de 2,5 GB, apoi bonusul de 120 GB. Văd că ești pe Wi-Fi. . nu merge deloc netul mobil?

Nu merge deloc netul mobil, am dezactivat wifiu si am pornit datele mobile si nu merge, inainte mergea

delfinas
Specialist certificat
Vezi in setările telefonului sa nu ai blocat ceva legat de datele mobile. Încearcă să-l pui pe 3G și apoi să revii la 4G, după ce ii dai un restart telefonului. Uită-te sa nu ai vreo limitare de consum in telefon

M-am uitat in setarile telefonului si nu am nimic blocat la datele mobile. Am incercat si sa schimb in 3g si am repornit telefonul, tot degeaba. Cred ca imi schimb cartela, ms de ajutor!

delfinas
Specialist certificat
Cu plăcere! Nu cred că e de la cartelă, pt că ai fi avut probleme și cu apelurile. Oricum, ar fi bine să mergi la un Orange shop, poate îți rezolvă cineva problema acolo.

DanielaH
Moderator
@thomasshelby19, s-a rezolvat problema cu Internetul?

Da, s-a rezolvat. 🙂