la 26-01-2022 05:12 PM
După cum știți, de la 1 octombrie, operatorul de servicii fixe Telekom Romania Communications a devenit parte din grupul Orange. Astfel, pentru clienții cu servicii mobile asociate contractelor convergente (servicii fix-mobile), serviciile de telefonie mobilă care înainte erau oferite prin rețeaua mobilă Telekom Romania Mobile sunt înlocuite de serviciile de rețea Orange. Mai exact, în urma transferului, clienții de mobil se vor conecta la rețeaua Orange România și nu la rețeaua Telekom Romania Mobile. Nu sunt costuri suplimentare pentru această schimbare, iar abonații vor utiliza același număr de telefon, conform contractelor pe care le au cu Telekom Romania Communications.
Vă oferim mai jos câteva detalii suplimentare:
Update:
Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți poate fi contactat la: 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications) și 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
Pentru modalități plată factură aici aveți informațiile necesare: https://comunitate.orange.ro/questions/2786700-platesc-factura-orange-romania-communications
la 26-01-2022 05:34 PM
la 26-01-2022 05:40 PM
la 26-01-2022 05:45 PM
la 27-01-2022 05:48 PM
la 27-01-2022 06:44 PM
Salut,
Momentan, numarul de telefon se conecteaza la reteaua Orange cu SIM-ul existent care apartine Telekom Romania Communications;
La un moment dat, cand va fi finalizata tranzitita pe Orange a tuturor numerelor apartinand pachetelor convergente, este posibil sa fie necesara schimbarea cartelei SIM Telekom cu o cartela SIM Orange.
Referitor la situatia contului My Orange, pentru moment serviciile raman nemodificate, adica, daca ai numar de Orange, folosesti un cont de My Orange, iar daca ai numar de Telekom, parte dintr-un pachet convergent, folosesti MyAccount Fix.
Update din 28.03.2022 - aplicatia MyAccount Fix a devenit My Orange Fix
Pentru actualizarea numelui aplicatiei nu este necesara reinstalarea aplicatiei, ci doar actualizarea ei.
Toate detaliile sunt aici https://www.hellofix.ro/my-orange-fix/
la 28-01-2022 05:45 PM
la 01-02-2022 03:44 PM
la 01-02-2022 05:36 PM
la 08-02-2022 06:34 PM
Salut, SkyLorD! Scuze pentru intarzierea raspunsului.
Aplicatia mobila Telekom My Account devine My Account Fix si va trebui sa o descarci din Google Play sau Apple Store. Aplicatia My Account web va putea fi accesata direct din pagina fix.telekom.ro Datele de logare si servicii disponibile raman aceleasi.
Update din 28.03.2022
Aplicația MyAccount Fix a devenit My Orange Fix.
Pentru actualizarea numelui aplicatiei nu este necesara reinstalarea aplicatiei, ci doar actualizarea ei.
La deschiderea My Orange Fix se va primi un mesaj cu un link catre App Store/ Google Play.
Trebuie doar dat click pe butonul Update/ Actualizeaza.
Datele de logare, setarile si serviciile disponibile raman aceleasi.
la 28-03-2022 05:11 PM
la 29-03-2022 01:39 PM
la 18-04-2022 12:35 PM
la 18-04-2022 01:48 PM
la 05-06-2023 03:18 PM
Buna ziua!
Acum se mai poate face migrarea automat?
Iulian
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor