anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot contacta Serviciul Clienți Orange Romania Communications?

DanielaH
Moderator

Update 28.03.2022 - pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă

 

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
  • 021 9890 - pentru informații despre oferte 

 

Deasemenea se poate folosi și formularul de contact de aici  sau pagina de Facebook Orange Romania (@orangeromania)

 

Aceste numere nu mai sunt de actualitate începând cu 28.03.2022:

  • 1930 - număr apelabil din România de pe fix și mobil din orice rețea
  • 0212255930 - număr cu tarif normal apelabil din orice rețea
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
28 Răspunsuri 28

Maestre…. atunci când trâmbițati peste tot ca aveți servicii online ( de fata cu angajați voștri am încercat sa fac plata online și nu a funcționat ) NORMAL ar fi sa funcționeze, însă la voi este totul anormal.

Un sfat ptr voi… ,,Vedeți-va bârna din ochii vostrii și nu firimituri din ochii altora”

Sa va fie Rușine !!!

Barosane... eu nu trâmbițez. Nu mai sunt clientul Orange (deci am rugămintea să arunci un mic ochi înainte de comentarii mai acide).

Și comentezi la un comentariu de acum... doua luni? Sunt ferm convins ca ai apelat la pagina de contact să-ți spui oful.

 

PS: sper că nu te încadrezi în categoria clienților Orange care sunt analfabeți funcționali. 

atat pot sa ți spun : Datorită unora ca tine ..,, Maestre” care nu au curaj sa posteze cu numele real ( mulți înțeleg ca tu ești reprez. Orange) si care fac comentarii cu punct si virgula despre serviciile ORANGE, imi este foarte clar, REPREZINȚI compania ORANGE😀😀😀😀

Iar despre analfabetism discutam cât dorești “profesore” 

la mulți ani !….din partea UNUI analfabet 

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut!

Cu exceptia moderatorilor, a managerilor Comunitatii si a altor cativa angajati Orange (de exemplu Orange Assistant), restul suntem clienti ca si tine. Nu e foarte evident lucrul asta, e adevarat. Si ai putea crede ca “titlul” de langa username (care nu e altceva decat o marca a activitatii in Comunitate) e o garantie ca acel utilizator este si angajat Orange. In realitate, Comunitatea Orange e reprezentata, in mare parte, de clienti. 🙂

O seara frumoasa in continuare si un an nou cat mai bun! 🙂

Client Orange

Orange sunt sub orice critica.

Te taxează ptr niște servicii dar care in realitate nu beneficiezi 😡

Mireillematei
Începător

1. Incerc sa platesc factura pt Orange fix si nu se poate nici pe site, nici din aplicatie. Pe site imi da doar varianta Plateste fara cont de utilizator, iar aplicatia e blocata de o ora deja. Ati fost hackuiti azi?! Daca e un bug, anuntati-l undeva. La 300 nu exista optiunea sa afli ceva.

2. Ati preluat de la Telekom codul de client cu sau fara R inainte, aleatoriu, se pare. In mesajele de info apare R, pe site e incorect cu R. Hotarati-va!!

3. Este inadimisibil ca o companie de telecomunicatii sa impiedice comunicarea directa cu un operator pentru probleme care nu sunt predefinite pt roboti. Django este o mizerie lenes executata, la 300 nu ai optiunea de a discuta problema de mai sus.

La fel am pățit și eu, am mers in sediu și cei de acolo mi-au recomandat serviciu online, de fata cu ei nu a funcționat 😃😃😃.Sunteți groaznici.

Am fugit de la serviciile de telefonie cu ani in urma și acum fără sa vreau sunt la tv cu voi, plec la alt operator

FlorinNeagoe94
Începător

buna dimineata  am platit factura  prin selfpay pe  data  de  8  si tot imi apare pe aplicatie ca am de  plata  dar   am intrat la  factiuri si acolo imi apare ca  e a achitat dupa cat timp nu o sa  mai arate 

Fiind plata prin tert (presupun ca selfpay este un "robot" de plata din magazine), banii ajung in aproximativ 2-3 zile. Din cate stiu, procedura tertilor (cum este selfpay) este sa trimita un jurnal la sfarsitul zilei si, la un anumit numar de incasari sau zile, banii sunt trimisi catre fiecare furnizor.

Totusi, din moment ce la facturi apare ca achitata, urmareste azi-maine daca mai ramane suma de plata (totusi, ai platit joi si a fost si un weeked la mijloc).

florianmarin77
Începător

Bună seara! Am avut o problemă de conectare a decodorului TV care nu se conecta la modemul internet. Am sunat la 300 în ciuda comentariilor nefavorabile. Am reuşit să trec de labirintul de opţiuni robotizate, cred că ar putea fi touşi optimizat, măcar un pic. Am stat în aşteptarea unui operator la telefon 35 de minute, după care mi-a răspuns o doamnă cumsecade cu care am comunicat foarte bine. Am urmat instrucţiunile domniei sale şi în final decodorul a putut să fie reactualizat şi totul a revenit la normal, fără a mai fi necesară intervenţia unei echipe tehnice la faţa locului. Mulţumesc mult pentru ajutor! La mulţi ani în noul an 2023 şi spor în toate!

Bobo-Aurel
Începător

Buna ziua, 

Nu se poate intra in legatura cu un operator, sunând din alta retea sub nicio forma. Din contra dupa ce parcurgi toti pasii te deconecteaza automat.

Se poate intra numai pentru ce se doreste, ex contractare dar pentru reclamatii nu sub nicio forma.

Numai minciuni.

Salut, @Bobo-Aurel ! Bine ai venit în Comunitatea Orange! AI reușit să iei legătura cu un operator?

CristiFaghi
Începător

Buna ziua,

 

Orange Romania Communications este cea mai **beep** companie din domeniu.

Incerc de cateva ore bune sa iau legatura cu cineva, fiinta nu robot, nu se poate. 

Am programat sa fiu sunat, nu m-a sunat nimeni. Am facut asta deja de trei ori.

La numerele de telefon de mai sus am introdus nr. de telefon, robotul imi spune ca este inexistent....

 

Un dezastru!

LianaCostache
Începător

  Buna seara, 

De cand a fost preluat de  Orange Communication, am avut multe deranjamente pe telefonul fix. Daca vrei sa faci sesizare, Orange te obliga sa fii la locul deranjamentului, ceea ce e chiar o consteangere foarte mare. Telefonul fix este pentru tatal meu, sa tin legatura cu el, adica la el acasa. La 86 de ani, nu stie sa sune la nr pt deranjamente, sa se descurce cu robotul,deci nu poate rezolva nimic, trebuie sa sun eu, dar eu nu stau cu el.Deci, cum se poate rezolva un deranjament la Orange Communication? Foarte greu. In plus a scumpit si abonamentul fata de Telekom si ofera asistenta mult  mai proasta fata de acestia. La Telekom nu am avut atatea deranjamnte si le rezolvam rapid, daca apareau. Acum nu. Cred o sa renunt la abonamentul lor si trec la alt furnizor.