Bună. Am un abonament FUN8 de prin noiembrie decembrie anul trecut , si de ceva timp tot incerc sa activez plata in google play direct pe factura si de fiecare data intampin aceasi eroare "SMS-...
Buna seara. Dupa cum spuneam si aici https://comunitate.orange.ro/t5/servicii-de-voce/cand-va-avea-loc-portarea-oroc-orange/td-p/112033 ma temeam ca voi ajunge sa platesc si actualele abonamente...
Buna ziua. Care este prețul celor 2 recevire HD ce trebuie sa vi le înapoiez? Cele 5 zile sint lucratoare sau calendaristice pt returnarea echipamentelor ? Numai centrul din Drumul Taberei este funcț...
Buna!
Am o nelamurire (din nou😂) cu privire la portarea OROC-Orange. Contractul pe care il am scrie asa:
Despagubiri pentru incetarea Contractului din culpa sau la initiativa Clientului in...
Buna Ziua, Am primit confirmarea privind rezilierea contractului, prin SMS, dar nu am primit confirmarea ridicarii echipamentelor aferente (cost suportat de mine (29 RON)), asa cum am convenit in ti...
Buna ziua. Am reziliat si eu de curand serviciul de televiziune de la Orange (fost Telekom) si mi s a spus ca trebuie sa returnez echipamentele (receiver ul) la sediu. Aveti idee unde pot face...