anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Principiile Comunității Orange

NickyS
Community Manager
Community Manager

Scopul Comunității Orange este acela de a aduce împreună oameni pasionați de tehnologie, de produsele și serviciile Orange. În această comunitate membrii se ajută între ei adăugând întrebări, răspunsuri, sfaturi utile.

Pentru a menține o atmosferă prietenoasă, deschisă și sigură, îți prezentăm principiile după care ne ghidăm în comunitate.

  1. Părerea ta contează

O contribuție foarte importantă și apreciată în comunitate este să ajuți alți membri prin a le răspunde la întrebări. Nu există răspunsuri corecte sau greșite, atât timp cât sunt sincere, exprimă experiența sau opiniile tale reale și sunt adresate într-un mod prietenos, fără a jigni alți membri. 

  1. Detaliile sunt importante

Răspunsul pe care îl primești depinde de întrebarea pe care o adresezi! Postează întrebarea în categoria și subcategoria potrivită și în felul acesta te asiguri că primești cel mai potrivit răspuns.

  1. Bara de căutare este prietena ta cea mai bună

Pentru mai multă eficiență, înainte de a adauga o întrebare, folosește bara de căutare și vezi dacă întrebarea ta nu are deja un răspuns.

  1. Respectă și fii respectat

Acest lucru este foarte important în comunitate!

  1. Nu oferi date cu caracter personal!

Datele tale personale și ale altor membri (nume complet, adresă, număr de telefon, adresă de e-mail, etc.) sunt confidențiale și de aceea te rugăm să nu le afișezi în postările publice.

  1. Suntem de acord să nu fim de acord

Ceea ce funcționează pentru tine poate să nu fie valabil pentru ceilalți și invers. Dar dacă dezbatem ideea și nu persoana, cu siguranță toată lumea va avea de câștigat.

  1. Fii responsabil!

Dacă observi un comportament care nu respectă principiile și regulile comunității ne bazăm pe tine să ne anunți prin folosirea opțiunii de raportare. Mai departe, ne ocupăm noi.

  1. Voi sunteți creatorii Comunității

Conținutul din Comunitate este adăugat de voi, membrii Comunității. De aceea, te rugăm să ții cont de faptul că nu toate informațiile se aplică pentru toți membrii.

  1. Angajații Orange

Angajații Orange prezenți în comunitate își exprimă propria părere și nu vorbesc în numele companiei. Ei vor fi foarte ușor de identificat pentru că vor avea o etichetă. 

Userul Orange Assistant este unul generic și nu poate primi mesaje private. În spatele lui este o întreagă echipă de experți Orange care te vor ajuta cu răspunsuri publice la întrebările tale.

  1. Arată-ți recunoștința

Folosește cuvântul magic « Mulțumesc » atunci când primești ajutor de la alt membru. De asemenea, dacă un răspuns ți-a fost de ajutor îi poți da “like” și astfel vei ajuta și alți membri să găsească informația potrivită. Dacă tu ai pus întrebarea și un alt membru te-a ajutat, poți marca răspunsul lui cu “Soluție”.

  1. Alege username-ul potrivit

În momentul în care îți setezi profilul alegi și username-ul cu care vei fi identificat în Comunitate. Te rugăm să folosești un username care să nu includă numele tău real, termenul Orange sau orice alt cuvânt cu înțeles jignitor sau ofensiv. De asemenea, este nevoie să fie cât mai scurt.

  1. Limbajul face diferența

Îți dorești să primești cele mai bune răspunsuri la întrebările tale? Vrei să ajuți alți membri oferindu-le răspunsurile potrivite? Perfect! Doar să fii atent la limbajul folosit: să fie clar, concis și să nu includă prescurtări. 

  1. Link-uri și citate

Încurajăm împărtășirea experienței personale, de aceea link-urile și citatele trebuie să fie întotdeauna însoțite de părerea ta personală.

  1. O imagine face cât o mie de cuvinte!

În momentul în care vrei să atașezi imagini la întrebările sau răspunsurile tale te rugăm să ții cont ca acestea să fie specifice discuției respective, fără conținut jignitor. Același lucru se aplică și pentru imaginea de avatar.

  1. Folosește canalul potrivit nevoilor tale

Comunitatea Orange este locul ideal în care poți interacționa cu alți membri pentru a afla răspunsuri la întrebările tale. Pentru orice sesizare sau situație care implică analizarea contului tău personal Orange, te rugăm să folosești canalele clasice de interacțiune (de exemplu: Chat din aplicația My Orange/ Yoxo, ChatBot Djingo).

  1. Ține cont de prevederile legale:
  • Respectă drepturile de autor menționând întotdeauna sursele din care citezi sau ale imaginilor folosite; 
  • Respectă identitatea celorlalte persoane;
  • Nu dezvălui informații confidențiale.

Îți mulțumim că faci parte din Comunitatea Orange!

Administratorii Comunității își rezervă dreptul de a închide sau de a șterge postările care nu respectă principiile și regulile Comunității, iar membrii care încalcă repetat aceste reguli pot fi blocați temporar sau permanent.

Găsești mai multe detalii în Termeni și Condiții generale de utilizare a Comunității Orange România, cu care toți membrii trebuie să fie de acord atunci când se înregistrează.

1 Răspuns 1

Cecil
Începător

Buna, 

Ce parere ai despre faptul ca la unele abonamente Orange obliga clientii sa platesca 2 ani de zile un telefon cu butoane tip maxcom pe care nimeni nu l-ar cumpara? ba mai mult il da desigilat si fara cartela reincarcabila de care ar dispune telefonul? Ti se spune sa revii sa ridici cartela .....si revi....timp de o luna si ei tot nu ”nu au cartela”.

Adica te obliga sa platesti niste gunoaie-asta inseamna respect fata de client?

Ma gandesc ca poate poti face ceva in sensul acesta daca tot esti administrator de comunitate Orange.

Multumesc ca citesti randurile unui client suparat .

Cum vezi tu acest lucru?

Si imi pare rau ca sunt un client suparat ca a fost pacalit!