anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit factura cu cost suplimentar RUNSIO

Florin90
Începător

despre ce este vorba?

Plata in valoare de 9.90 euro prin Runsio a fost efectuata cu succes. Iti multumim.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut, Florin!

Pentru dezabonare poți contacta și firma parteneră prin e-mail la dcw.ro@silverlines.info sau apel la +40318262751.

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

Vizualizare soluţie în postul original

24 Răspunsuri 24

Nu era link.Descarcam un document de pe mail si mi s-a cerut sa introduc nr.de mobil si apoi codul primt pe sms. Fiind un document de la Judecatorie pentru care a trebuit sa mai introduc coduri primite prim mail si sms .am crezut ca e acelasi lucru dar am primit mesaj de la orange ca plata s-a efectuat cu succes si am cost suplimentar 9.9 euro. Deci e clar o inselaciune

Fereastra in care ai introdus numărul nu avea nimic diferit fata de alte dați.

De obicei sunt scrise cu litere mici tarifele aplicate doar ca sa nu iasă din sfera legalității.

Oricum ar fi ia legătura atât cu Orange cât și furnizorul terț pentru mai multe informații despre dezabonare (unele abonari sunt cu plată unică altele cu plata lunara/săptămânală până la dezabonare).

Daca te-ai abonat la același serviciu ca și autorul topicului ai datele de contact ale furnizorului in postarea marcată ca și soluție.

Buna,

Cred că cele mai multe informații le puteti obține contactand serviciul clienți Orange.

Noi aici în comunitate suntem clienți ca și dumneavoastră.

Trebuie analizată situația pentru a vedea cum sa făcut abonarea ,prin ce metoda și la ce număr.

De asemenea trebuie văzut dacă acest furnizor are un site și dacă informează clienții cu privire la metoda de dezabonare.

O situație neplăcută și stresanta având în vedere că nu se știe modul în care sa făcut abonarea.

Daca reușiți să aflați mai multe informații vă rugăm să ne țineți la curent.

 

Este o aplicație de jocuri dar eu nu joc jocuri cumva ne face sa ne abonăm ar trebui dați în judecata pentru înșelăciune banii s-au dus prin Orange, am vorbit și îmi închidea toate plățile, nu a cerut vrun acord sau aprobarea plății cum este normal este o formă de furt, să facem presiuni și pe Orange ca prin ei se face furtul.. 

user_18747400
Începător

Cum ai rezolvat problema eu nu m-am abonat la nici un runsio

Adina-Elena
Începător

Am Primit o factură de 9.90 euro.cost.suplimentar

Adina-Elena
Începător

Cum pot scapa de această factură .Runsio.

Buna,

Ai sunat la numărul de telefon din soluția acceptată de mai sus.

+40318262751

Ion_Maria
Junior

Am primit la fel, mailul nu a fost bun ia contact cu Orange la 401 

AdrianPaul1
Începător

Am suferit aceasi escrocherie. Am accesat un link pentru conectarea smartwatch-ului la telefon si mi s-a activat automat un abonament Runsio de 9.90 euro lunar cu plata prin Orange. Incerc sa ma dezabonez cu sprijinul Orange, deoarece singur nu reusesc.