anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Vreau sa achit factura si nu pot

user_18705684
Începător

Buna ziua, nu am fost in țară 6 luni și nu aveam acces la telefon fiindca mi l-o furat și acum am pus cartela sim dar nu merge și vroiam sa achit factura și nu pot, la moment ma aflu in Germania, ajutați-mă va rog frumos și am intrat in aplicație dar nu îmi arata nimic ce datorie am sau ceva…

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember

Salut,

In aplicatia My Orange ar trebui sa ai toate facturile si totalul de plata. Ai cont? Daca nu, incearca sa-ti creezi un cont direct din aplicatie, si vezi ce informatii iti afiseaza. Tot de acolo poti sa faci si plata.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Nu inteleg niste chestii. Cand ti-a fost furat telefonul, cat timp nu ai folosit acel numar, de unde ai SIM ul acum, daca esti plecat(a)?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@user_18705684: Dacă în urma gurtului telefonului ai un nou SIM, acesta ti-a fost trimis în Germania? Oricum, dacă abonamentul a fost plătit, chiar nefolosit, el trebuie să-ți apară activ. Ar fi util să specifici tipul abonamentului și dacă aveai resurse în SEE. Te așteptăm cu detalii. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Mai mult ca sigur este suspendat pentru neplată. Dacă nu ai cont My Orange, îl poți face după descrierea din acest link:

https://www.orange.ro/help/cum-mi-creez-un-cont-online-110

După ce îl creezi, acolo vezi toate detaliile  despre ceea ce te interesează.

Dacă nu înțelegi ceva și mai dorești ajutor, suntem aici!

Poți lua legătura la suportul Orange Romania prin Chat Djingo, la numărul 0374300300, din secțiunea Contact, etc.

Pentru Orange Romania, îi poți contacta prin următorul link:

https://www.orange.ro/contact/

Iar dacă ești client Orange Romania Communications, aici:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Succes! 

DanielaH
Moderator

@user_18705684, te așteptăm în continuare cu mai multe detalii despre situația ta.