anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Taxare dubla a reîncărcarii la plata pe factura!

Cosmin84p
Începător

Hello orange group. 
Din Decembrie 2022 am observat ca pe facturi este trecută reîncărcarea (încărc cu opțiune un singur număr lunar) la 2 numere din cont. 

O singura reîncărcare este facturată pe 2 numere.
In plus pe lângă taxarea dubla degeaba, nici reducerea de 50% nu mai e de 50%! Frumos

5 Răspunsuri 5

Miha_Z
#StarMember

Buna @Cosmin84p ,într-adevăr pe factura apare cate o reincarcare făcuta de pe ambele numere. Cel mai bine suna la 300 la relații cu clienții pentru a face cercetări mai amănunțite și eventual să-ți spună și cauza pentru care nu primești reducerea integrala de 50%. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Intră în contact cumva cu Serviciul clienți, pentru a rezolva problema.

Poți s-o faci prin mai multe metode, pe care le găsești în link-ul de mai jos:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

 Baftă!

Pololica
#StarMember

Ai cumva programare facuta pe ambele numere sau o reincarcare "manuala" si una programata? Reincarcarile sunt catre acelasi numar? Nu ai sesizat ca primesti de doua ori bonusul de reincarcare?

Legat de cei 50% reducere: verifica daca reducerea este procentuala sau in suma fixa (si la ce se raporteaza). Stii ca in ultimile 4-5 luni abonamentele au fost majorate cu 1E pentru fiecare serviciu si, daca reducerea este in suma fixa (pare sa fie 8E), iar abonamentele au crescut, evident cand se raporteaza 8E la noua suma nu va mai da 50%.

RafaHelper
#StarMember

Salut @Cosmin84p

Ne poți atașa o captura si cu prima pagina din factura?

DanielaH
Moderator

@Cosmin84p, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?