anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

stilul arogant si abuziv in care Credit Express contacteaza clientii Orange

Msld
Începător
Am fost contactat seara la ora 18, de catre un reprezentant al firmei Credit Express, la 10 ore dupa confirmarea scrisa de receptionare a platii din partea Orange. Am avut o restanta de 35 lei, pe un abonament prepay, cu plata careia am intarziat 15 zile, numar care de altfel a si fost suspendat intre timp pentru neplata. DE SUSPENDAREA SERVICIULUI NU COMENTEZ, am uitat sa-mi platesc factura, imi asum. DAR sa ma sune cineva seara cu abordarea aroganta si abuziva, de felul cum a procedat Credit Express, sa ma trateze ca si cum am comis ceva infractiune, sa solicite sa ma identific cu date personale sensibile, protejate prin RGPD, si sa insiste in mod repetat ca are de comunicat "CEVA", dar asta numai dupa ce ma identific telefonic cu date cu caracter personal ( o necunoscuta, care nici nu s-a prezentat), - mai ales dupa ce am informat-o ca nu mai am nicio restanta fata de Orange, si detin confirmare de plata scrisa-, e un comportament sub orice critica atat din partea Credit Express, cat si din partea Orange care contracteaza servicii de acest nivel. As recomanda sa se mai lucreze la elaborarea protocoalelor si sa se mai cizeleze stilul de abordare a INFRACTORILOR de genul meu, care am pagubit compania de telecomunicatii cu 35 de lei, servicii neutilizate, dupa cum se poate vedea pe factura detaliata. Ma asteptam sa-si ceara scuze ca m-a deranjat la ora aceea, ca nu s-a informat daca restanta mai exista, si eventual sa imi multumeasca ca am achitat factura...in loc de asta, s-a simtit ea jignita pt. ca am refuzat sa- i comunic datele mele personale si mi-a trantit telefonul in nas. Bravo! Exista undeva optiunea, sa nu mai fiu contactata telefonic de asemenea persoane?
10 Răspunsuri 10

Jay
Campion certificat
Salut! Daca nu s-a prezentat si nu a contat ca datoria nu mai era, consider ca n-aveai de ce sa mai oferi date personale. Cu siguranta, lista cu clienti de apelat, n-o primise fix atunci si, inca nu ajunsese si confirmarea platii.. Optiunea nu exista, probabil asta este protocolul lor intern.. Poti trimite o sesizare la serviciul.clienti@orange.ro, despre situatie si faptul ca nu doresti sa te mai apeleze in astfel de cazuri, mai departe vei vedea ce raspuns vei primi.

Firefly
Cunoscător
Și pe mine m-au contactat pentru 9,90 lei deci nu ma mai mira nimic. Inițial am crezut ca este o gluma proasta dar nu, chiar era oe bune. Eu nu am unde sa imi platesc factura decat daca ajung in oraș ( am proprire pe card) si cum nefericirea este ca am ramas fara masina, ajung mai rar deci se intampla sa intarzii cu platile, dar sa ajung la firme de recuperari pentru 10 lei tot nu ma asteptam :))

DanielaH
Moderator
@Msld, ne pare rău pentru experiența neplăcută prin care ai trecut. Vom transmite mai departe situația ta colegilor noștri.

Bună seara! Am avut un contract cu Orange de televiziune fixa prin satelit. Am depus prin august o cerere se reziliere la unul din magazine și totuși am primit în continuare facturi, deși noi nu am mai beneficiat de servicii pt neplată. Nu mi se pare ok. Soția a sunat la operatori să întrebe care este treabă și a zis că trebuie sa vb cu mine pt că eu sunt titularul.Desi eu eram plecat din țară nu am putut vb. Ba mai mult, ia vb in **beep** și ia închis în nas telefonul. Am incercat apelarea lor din nou și timpul de așteptare depășește toată răbdarea care o poate avea un om. Apoi mi.a trimis mesaj că am intrat în creditexpres pt neplată. Oricum nu voi plati nimic. Nu mi se pare ok odată ce fac cerere de reziliere și toate serviciile au fost închise pt neplată. Să vina sa.si colecteze toate mataraiele de prin curte.

FaraUnID
Campion certificat
In momentul in care ai contractat acel abonament, implicit ti-ai dat acordul ca datele tale sa fie transferate de catre reteaua numarul 1 catre acesti recuperatori, in cazul unor restante de plata ce trebuie solutionate. Dpv LEGAL - Reteaua numarul 1 trebuie sa te instiinteze, in mod oficial (de regula cu scrisoare + confirmare de primire) de acele restanta, sa ofere posibilitatea stingerii acelei datorii si abia dupa aceea transferarea dosarului catre o firma de recuperare si inscrierea in preventel. Poti depune o plangere Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal pentru a face lumina in aceasta situatie, deorece, DACA AI FOST ADAUGAT IN PREVENTEL, procedura de stergere este una extrem de complexa si implica o hotarare judecatoreasca in acest sens.

Neaplicabil
Am o solutie foarte simpla: nu va mai faceti abonamente la Orange (sau in general)! Evitati contractele de orice fel, pe cat posibil. Rezultatul: un somn linistit. Nu ai datorii, nu ai batai de cap. Abordarea doamnei de la Credit Express e probabil destul de comuna in randul recuperatorilor. Adica cu nasu' pe sus si fiind ferm convinsa ca "o sa te puna la punct". Nesimtire si mojicie, asa se numeste. Dar se practica. Cred ca sunt angajati pe spranceana. Toti mahalagii si necioplitii. Ca doar asta e job-ul. Mananca si ei o paine de pe urma nenorocirii altora. Pentru ca, atata timp cat se poate, de ce nu? Recomandarea mea ar fi sa iei legatura cu firma respectiva si sa faci o reclamatie cu privire la felul in care ai fost tratat. Orange din pacate nu cred ca are cu ce sa te ajute pe partea asta, decat eventual sa isi aleaga o alta firma cu care sa aiba parteneriat. Ceea ce probabil n-o sa se intample prea curand.

FaraUnID
Campion certificat
Asta clar! Faptul ca prin telesales sau in general job-urile care implica contactarea unui client / potential client prin telefon, lucreaza exclusiv melteni ai caror IQ este mai mic decat numarul de la pantofi...... nu mai reprezinta o noutate.

Vasile3
Junior

Da exista, pleaca de la orange ,renunta la contract.

Cristi13
Explorator entuziast

E irelevanta suma datoriei, putea sa fie si de 3 ron. Pentru tine e putin, dar daca ar inchide ochii la 100 mii de abonati cu datorii de 3 ron fiecare, fa singur un calcul. Prin semnarea oricarui contract ai drepturi si obligatii, iar obligatia principala este sa iti platesti facturile emise pentru serviciile prestate. Nu intereseaza pe nicio entitate comerciala problemele personale ale clientului, pentru asta exista ONG-uri. In speta semnalata de tine, Orange nu are nicio treaba, Credit Express e entitate separata, cu angajati proprii, ideal este sa nu ajungi sa intri in contact cu ei, nu comentez modul lor de abordare, probabil sunt deformati profesional pentru ca in proportie de 90% vorbesc zilnic numai cu infractori si tepari, la propriu. Si eu m-am "suparat" pe BT acum multi ani pentru ca mi-a vorbit foarte urat o angajata si m-am ambitionat sa nu le platesc un rest de vreo 100 de ron si cine crezi ca a ajuns in Biroul de Credit? De atunci m-am lecuit de copilarisme din astea si reactii la nervi. Daca vrei sa "pedepsesti" un furnizor, reziliezi contractul cu el si punct, in niciun caz nu te ambitionezi sa nu le platesti facturile.

Pololica
Senior certificat

Bun, hai s-o luam cu inceputul:

  • daca nu s-a prezentat, de ce ai continuat conversatia? Am telefon de la firma si, mai sunt sunat de diversi care spun ca au numarul meu de la nu stiu cine (de obicei se intampla sa cunosc persoana care "ofera" informatia cu numarul). Daca nu se prezinta si intreb cu cine stau de vorba si nu imi spune, "O zi placuta" si inchid.
  • Orange poate preda, spre recuperare, orcarei firme (care se ocupa de recuperari). Nu cred ca au un contract in care sa spuna ce comportament sa aiba angajatii firmei terte (firma in care lucrez are contracte (noi furnizor) cu mai multe corporatii (companii multinationale). In niciunul nu se specifica modul in care ar trebui sa se comporte o firma terta (ca exemplu: transportatorul care asigura livrarile de marfa). In cazul in care comportamentul este neadecvat (limitat la cei 7 ani de acasa), se va face reclamatie scrisa.
  • am rugamintea sa faci diferenta intre contravenient (civil) si infractor (penal). E o diferenta de nuanta si nu face cinste (din pacate, din ce in ce mai multi nu fac diferenta si aruncatul cuvintelor, asa cum spui si tu, nu e in regula)
  • contactarea de catre recuperatori (firme) este independenta de vointa ta. Ei sunt obligati sa te anunte ca au preluat datoria si modul in care poti face platile restante. Altfel vei fi in imposibilitatea de a plati datoria (in cazul de fata, Orange nu mai are creante fata de tine din moment ce a cedat datoria mai departe).

Revenind la discutie, aplica primul punct pe care ti l-am recomandat si, daca tot te-ai suparat pe Orange, ai niste paragrafe in contract. Citeste-le si executa-le.