Salutare comunitate! Desi ultima postare din acest forum este exact pe acelasi subiect, nu am reușit să descopăr care este motivul acestei suprataxari de 104 lei. Voi atasa factura și va rog cu experiența voastra să ma puteti lămuri. Va mulțumesc si iertare de timpul răpit.
@Leongabi: Abonamentele au desfășurător separat, iar faptul că nu ai verificat ambele numere e ... o problemă cu repetiție în viitor. Factura la sumar cuprinde 2 numere de voce, deci două numere trebuie analizate, nu unul singur. Fiind administrator pe cont poți limita o anume depășire pe contul ”problemă”, dar nu îți garantez că în timp nu vei avea alt tip de probleme: interne. 🙂 Bine că s-a clarificat problema.
In mod normal, asa cum ti-au aparut reincarcarile pe desfasurator, tot asa ar fi trebuit sa apara si restul serviciilor taxate suplimentar. Dar, din cate vad eu, nu apar...
Nu stiu... Ai incercat sa dai un telefon la Relatii Clienti? Poate te pot ajuta ei cu o informatie. Sau pe chat, in Djingo (https://www.orange.ro/servicii/chatbot/).
Poate este o situatie ca rectificare reducere abonament lunar voce +8 lei 🙂 (am avut anuntata de guvern o crestere negativa de salarii in aceeasi nota). Vezi daca ai primit un sms cu tarife servicii suprataxa lunile anterioare, altfel poti face o sesizare recomandata aici: https://infocentru.ancom.ro/numere-cu-suprataxa/
Am tot incercat azi să iau legătura cu un operator, fara succes. Nu am primit niciun sms in lunile anterioare care sa justifice in vreun fel acest cost. Voi mai încerca mâine să_i sun. mulțumesc
Într-un final am rezolvat prblema cu un consultant. Era vorba de cel de-al doilea numar pe abonament de pe care fiica mea a sunat la un numar cu suprataxă. Din acest motiv nu aparea pe factura mea. Mulțumesc mult pentru ajutor.
Într-adevăr nu vin la comun ci trebuie eu s-o descarc separat si nici nu este specificat pe factura de unde provine acea suprataxa. Acum că știu voi vorbi cu ei sa limiteze această posibilitate, altfel ma trezesc cu alte surprize pe viitor.
@Leongabi: Abonamentele au desfășurător separat, iar faptul că nu ai verificat ambele numere e ... o problemă cu repetiție în viitor. Factura la sumar cuprinde 2 numere de voce, deci două numere trebuie analizate, nu unul singur. Fiind administrator pe cont poți limita o anume depășire pe contul ”problemă”, dar nu îți garantez că în timp nu vei avea alt tip de probleme: interne. 🙂 Bine că s-a clarificat problema.