anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Scadenta depasita desi am platit factura

vlady1
Junior

Buna.

Scadenta facturii este chiar azi, pe 6.10.2023. Am platit-o la 9 dimineata, am primit confirmare atat in aplicatia My Orange (pe care am platit), cat si pe mail, dar suma nu s-a actualizat, chiar daca scria ca asta se va intampla in cel mult 30 de minute. 

Voi fi atent data viitoare si o voi plati din timp, imi asum. Dar nu inteleg ce se intampla, datile trecute nu am patit asa (+ ca platisem mai devreme).

A mai patit cineva asa?

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@vlady1, dacă ești client Orange poți folosi aplicația My Orange pentru a atașa dovada de plată (secțiunea Contact și feedback, Scrie-ne).

DanielaH_0-1696596090441.png

Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, poți folosi formularul de contact de aici - https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

 

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

 

Vizualizare soluţie în postul original

12 Răspunsuri 12

vlady1
Junior

Am uitat sa mentionez, e vorba despre factura pentru internet.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut Vlady!

Bun venit in Comunitate!

Depinde mult de timpul de procesare. 30 de minute probabil ca nu ia in calcul problemele ce pot aparea. Atat pe partea Orange, cat si pe partea bancii. E la modul ideal. :)) Dar...cateodata lucrurile nu merg chiar cum ne-am dori. De aceea, dupa cum ai zis si tu, ar fi bine sa ne luam o marja de eroare poate un pic mai mare, si sa platim un pic mai din timp.

Oricum, daca vrei, tot din aplicatia My Orange poti trimite si dovada platii, in ideea in care ar putea sa ajute la o procesare poate un pic mai rapida a platii. 🙂

Client Orange

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Dacă ai plătit din My Orange, se rezolvă, stai liniștit. De regulă, procesarea plății nu este instantanee, dar va apărea în curând, dacă nu a apărut deja.

Baftă!

@arsradu imi explici putin pasii pentru trimiterea dovezii? Nu prea ma descurc in aplicatie... trebuie sa intru la ,,Contact si feedback”?

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

incearca din sectiunea Factura.

Client Orange

Am rezolvat, le-am scris si mi-au confirmat existenta platii. Mi-au spus ca poate dura pana cand plata se inregistreaza in costurile companiei. Deci banuiesc faptul ca s-a incheiat cu bine si nu se vor opri serviciile. Multumesc tuturor!

delfinas
#StarMember

Vlady, bun venit in Comunitate!!!

Ai un pic de rabdare, probabil ca azi, in cateva ore, se va actualiza suma si in My Orange.

DanielaH
Moderator

@vlady1, dacă ești client Orange poți folosi aplicația My Orange pentru a atașa dovada de plată (secțiunea Contact și feedback, Scrie-ne).

DanielaH_0-1696596090441.png

Dacă ai servicii de la Orange Romania Communications, poți folosi formularul de contact de aici - https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

 

Să ne spui, te rog, dacă ai reușit.

 

Am reusit, sper sa se rezolve. Multumesc tuturor!

Mă bucur. Mulțumim și noi și te mai așteptăm.

vlady1
Junior

S-a rezolvat, suma s-a actualizat azi dimineata. Multumesc tuturor pentru implicare!

@vlady1: Mulțumim pentru feedback. Te așteptăm în Comunitate și cu alte contribuții / sesizări / mesaje. Numai bine.