anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

S-a scumpit factura?

taniapapalau31
Începător

Pot să știu si eu de când s-a făcut factura 46 de lei de la 37? Incredibil cum de fiecare dată ma faceți si mai tare sa regret ca mi-am făcut contract la voi. 
aștept si eu o explicație. De unde pana unde s-au calculat banii ăia. 

16 Răspunsuri 16

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Tania,

Bine ai venit in Comunitate!

Intr-adevar, s-au marit abonamentele cu 1 Euro. Si cred ca nu doar la Orange. In principiu, ar fi trebuit sa ai o notificare pe factura in sensul asta.

Asta, ar fi o explicatie. O alta explicatie ar fi un eventual cost suplimentar. Dar pentru asta ar trebui sa stim ce fel de servicii ai si daca ai sau nu cost suplimentar.

De asemenea, doar ca idee, noi, aici in Comunitate, suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu avem acces la cont si nu putem sti ce anume s-a facturat sau de ce. Dar intrucat s-au marit toate abonamentele, cel mai probabil acea diferenta este (partial sau total) de acolo.

Client Orange

Ok , au fost majorate abonamentele dar prin ce informare? Trimit scris într-un colț mic pe factura ca se vor majora . Eu am creștere de 30% la factura ca așa vor ăștia de culoarea **beep**-ului. Am la abonamentele tv și internet cost de câte 1€ /fiecare și câte o opțiune tot de câte 1/€ fiecare ,”opțiunea Orange” despre care nimeni nu știe sa i mi spuna ce înseamnă decât ca este majorarea abonamentului. Eu știu ca o opțiune intr un abonament este a mea de a alege niște opțiuni in plus , dar văd ca pot și ei sa își pună in abonamentul meu opțiuni “de furat bani” , asta știe Orange cel mai bn.

Pololică
#StarMember

La emiterea facturii de luna asta am primit notificare privind marirea cu un euro pentru fiecare abonament detinut (3 numere=3E in plus). Daca acum a fost prima luna, nu prea mai ai ce face decat sa continui contractul.

Cum zice si Radu, verifica ce costuri suplimentare ai.

Salutare!

Cam toți am primit notificări de majorare, iar asta se va întâmpla la toți operatorii! Unii deja au majorat, iar alții vor urma! Din păcate, cam asta este realitatea zilelor noastre!

Lrnd
Junior entuziast

Se poate rezilia contractul..scrie în notificare că ai termen 30 de zile..

Asd
Junior

In ultimele 30 zile a fost trimisa o notificare prin intermediul facturii, prin care, intr-adevar, din cauza scumpirilor intervenite in ultima vreme, am fost nevoiti sa crestem pretul pentru serviciile de telecomunicatii.

 

Astfel, majorarea pretului se va face cu 1 euro per serviciu.

 

In cazul in care nu sunteti de acord cu aceasta modificare, aveti urmatoarele posibilitati:

 

  • Sa solicitati o alta oferta, in cazul in care numarul este ofertabil
  • Sa rezilitiati numarul/numerele fara existenta unui preaviz si fara plata eventualelor taxe de reziliere
  • Sa reziliati numarul/numerele cu migrare pe cartela reincarcabila, cu conditia sa fiti de acord cu emiterea unei facturi de 6 euro/numar care reprezinta prima reincarcare a numarului prepay.

Raspunsul primit pe mail de la Orange.

Interesant este ca majorararea s-a facut doar la clientii existenti, cine vrea sa faca abonamente noi de voce/internet/TV are tarife mai bune.

Voi rezilia tot (3 voce, Tv, internet), desi am peste 22 ani in retea.

O decizie inteleapta.

user_14793970
Junior

La creșterea prețului cu 1 euro pt fiecare abonament, nu uitați să adăugați de la aceeași dată și calculul facturii la un curs euro dezavantajos pentru client, respectiv cursul de schimb al băncii ing (de ce????), care în ultima factură e de 5,022 lei. Adio cursul oficial al BNR. Scrie  tot în „notificarea” măruntă, din coada facturii anterioare, așa cum spunea cineva.

Ce treabă am eu cu cursul ălora? Niciuna. Care sunt motivele pentru acest curs? Simplu: profitul, doar al uneia dintre părți.

În anul 2022, când primești sms cu toate prostiile, era greu să înștiințeze clienții prin sms sau punând anunțul SUS, PE PRIMA PAGINĂ A FACTURII; BOLDUIT? Nu, nu era greu, dar interesul mascat a fost să afle clienții prea târziu.

User84
Junior

Și eu am abonament Orange Me 5 Start (de 5 Euro) care s-a făcut 6 Euro. Nu s-a scumpit mult dar e interesent că nu am fost informat în acest sens.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Salut,

Verifica, te rog, facturile. Notificarea a fost trimisa pe factura.

Client Orange

Lrnd
Junior entuziast

Uită-te la ultima factură..in partea de jos a pagini.este scris acolo 

Nu apare, m-am uitat la ultima și penultima factură (și în corpul mail-ului).

Lrnd
Junior entuziast

Trebuie sa apară în pagina 2

IMG_20221122_144528.jpg

Am găsit. Apare în factura din August. Mulțumesc!