Mersi, Daniela!
🙂 Chiar cautam topicul asta. :))
@Annemarie, o sugestie as mai avea la tine, cand o fi sa mai incerci reincarcarea din aplicatie. In caz ca pana acum ai facut reincarcarea cu un card deja salvat pe cont, incearca te rog sa simulezi incarcarea cu un card "nou", chiar daca va fi exact acelasi card.
Din aplicatie, dupa ce selectezi nr de telefon pe care vrei sa-l reincarci, ar trebui sa ai o sectiune cu detalii de plata. Iar la sectiunea "Metoda de plata", ar trebui sa ai cardul tau deja salvat. Eh, aici incearca sa-i dai pe Modifica, si sa selectezi Card Nou, dupa care Salveaza, si continua cu plata in mod normal.
Ideea e sa treci prin pasii de introducere a datelor de card si confirmare pe partea bancii.
Sunt curios daca asa iti merge. Pentru ca la mine a mers.
🙂 E adevarat, situatia e usor diferita, in sensul ca eu am facut incarcare directa pentru prepaid, nu de pe abonament. Dar daca problema e la partea de plata cu un card existent, s-ar putea sa te ajute si pe tine.
🙂