anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema avans telefon in rate pe factura

RstdWoo
Cunoscător

A mai patit cineva ca avansul cerut si platit cu cardul la achizitia unui telefon in rate pe factura, la fidelizare, sa nu fie inregistrat ca platit, in sectiunea de rate din contul online?

Comanda facuta in 3 Feb. Achitat avans cerut de magazinul online cu cardul. Produsul a ajuns azi pe curier, ratele au aparut in contul online, dar si avansul apare acolo ca Rata numarul 0, ca fiind neplatit!

Am vorbit cu cineva la suport clienti, m-a pus sa trimit dovada platii pe mail, ca nu apare inregistrata plata, toata povestea. Atata timp cat banii au fost retrasi din cont, comanda confirmata si livrata, de unde si pana unde sa nu fie plata inregistrata? Da chiar nu merge nimic cum trebuie in tot sistemul informatic al Orange? Daca era vorba de inregistrarea unei comenzi, aia era, faceam din nou, dar e vorba de o gramada de bani platiti ca si avans.

5 Răspunsuri 5

Pololica
#StarMember

Avansul este avans, ratele sunt rate. Plata fiind făcută vineri, banii se vad azi sau mâine. La absolut toate plățile cu cardul, data la care vedeam banii plecati erau la minim doua zile distanță de ziua plății efective. Problema este la banca, nu la Orange. 

Trimite la adresa de mail extras după banii blocați și se rezolvă. 

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Nu trebuie platit un nou avans, doar trimisa dovada ca acea plata s-a efectuat cu succes. Asta se poate face in mod normal direct din aplicatia bancii, la platile online.

De obicei tranzactia e in asteptare. Poti trimite si un screenshot pana la urma, din interfata bancii.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@RstdWoo, s-a rezolvat situația cu avansul?

Salut, da

Super! Ne bucurăm și îți mulțumim pentru confirmare.

Dacă te-au ajutat răspunsurile primite aici, îl poți marca ca soluție pe cel mai bun.