anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu pot descarca factura

Seguroshorizont
Începător

Rog tr pe mail xxxxxxx@yahoo.com 

 

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator

Salut! Bun venit în Comunitate!

Pentru că aici este un spațiu public unde nu se pot afișa date personale, am editat noi adresa de e-mail postată de tine.

Ca să te putem ajuta cu un sfat, oferă-ne, te rog, mai multe detalii despre situația ta. Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ce se întâmplă când vrei să descarci factura? Este o situație recentă sau ea persistă de mai mult timp?

FLo1
#StarMember & June's Problem Solver

@Seguroshorizont: Bun venit în Comunitate. Ai încercat să îți creezi (activezi/accesezi) contul MyOrange? E modalitatea cea mai simplă și la îndemână de a avea acces la facturile tale, plăți și alte informații despre abonamentul tău. Dacă nu reușești să activezi un cont MyOrange, aici ai un tutorial cu privire la adaugarea serviciilor ORO sau OROC in My Orange. 

Te așteptăm cu o actualizare a situației tale sau pentru alte informații. Succes.

DanielaH
Moderator

@Seguroshorizont, ai reușit să descarci factura?

Seguroshorizont
Începător

Am rezolvat, mulțumesc ORANGE pt sprijin!

Sa-ti fie de bine! Ma bucur ca ai rezolvat. 🙂

Client Orange