anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Imposibilitate activare notificare prin sms la emiterea facturii.

Fuzzy
Junior
Salutare tuturor, știți cum pot sa activez din aplicație notificarea prin sms la emiterea facturii? Pare a fi un bug, deoarece a fost activata "by default", dar după ce am modificat numărul la care sa primesc notificarea (având 3 numere pe același cont) se activează, dar la următoarea accesare a aplicație devine inactiva și tot asa, de fiecare data.
23 Răspunsuri 23

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Într-adevăr, în acest moment nu se poate activa notificarea prin SMS pentru emiterea facturii din aplicația My Orange. Este o situație cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Vom anunța și noi aici când vom avea confirmarea că s-a rezolvat. Vă mulțumim pentru sesizări și pentru înțelegere.

Jay
Campion certificat
Nu stiu daca ajuta la ceva, dar, asa arata primele câteva pagini din "istoric acțiuni".. sunt tentativele de modificare, desi spune succes, nu se întâmplă nimic.. indiferent care număr l-am ales..

Salut! Ai rezolvat?Eu de o luna tot bifez casuta si dupa procesare tot debifata este.Am asteptat si factura si da,nu am mai primit notificare prin sms.M-a mancat mana sa umblu acolo sa castig piniate si inapoi nu s-a mai reparat.In toate variantele am incercat si nimic.Djingo chat bate numai campii,o sa sun la 300 ca eu pe mail ma uit rar si imi e ca uit de factura si ramane neplatita

Fuzzy
Junior
Este un post pe pagina anterioara, în care Orange menționează ca se știe de aceasta situație și ca se lucrează la remedierea ei. Asteptam cu interes.

Neaplicabil
@DanielaH dezactivat factura pe email... rămasă agățată cu statusul în procesare de câteva luni...

Flow
Începător
Hello all !! Aceeasi problema o am si eu. Am sunat astazi la 300 si mi-au zis ca se lucreaza la remedierea problemei. Pare ca se lucreaza de mai bine de 2 luni din ce vad aici. Momentan se poate activa notificarea facturii prin sms doar sunand la serviciul clienti. Sper sa reuseasca remedierea. Multumesc

IulianH
Începător
16.11.2021, problema persista. Mă bucur să văd că au trecut 3 luni și problema nu a fost rezolvata. Chiar voi nu aveți bani de sms-uri sau e criza de programatori?

Neaplicabil
Eu mi-aș dori genul acela de BUG în care să nu mai poți reîncărca cartela prepay din contul MyOrange, nici pentru plata cu cardul și nici inclus în viitoarea factură. Să vedem dacă într-o astfel de situație se trag pe MS-DOS cei de la Orange și preferă să plătească comision terților pentru a le procesa reîncărcările?

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Cu scuze pentru întârzierea răspunsului, vă confirmăm că situația cu activarea notificărilor a fost remediată. Mulțumim încă o dată pentru răbdare și înțelegere.