anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Imposibilitate activare notificare prin sms la emiterea facturii.

Fuzzy
Junior
Salutare tuturor, știți cum pot sa activez din aplicație notificarea prin sms la emiterea facturii? Pare a fi un bug, deoarece a fost activata "by default", dar după ce am modificat numărul la care sa primesc notificarea (având 3 numere pe același cont) se activează, dar la următoarea accesare a aplicație devine inactiva și tot asa, de fiecare data.
23 Răspunsuri 23

Gabitzu18
Junior entuziast
Bună, dacă știi data când se emite factura poți folosi metoda de apel *100# ramura 1apoi ramura 2 și apoi 1 și de acolo iti alegi vizualizare detali factura.

delfinas
#StarMember
Fuzzy, bun venit in Comunitate!!! Din câte văd in captura de ecran, cererea ta de a primi notificări prin SMS e in curs de procesare. O sa dureze câteva ore sau până luni până se aprobă cererea ta, depinde de sistem.

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă nu se activează până la urmă, poți cere ajutor prin Chat Djingo sau la 300 și trebuie să se rezolve cumva. Sau încearcă și de pe un calculator, poate se rezolvă! Baftă!

Fuzzy
Junior
Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri! Am încercat și varianta desktop și varianta mobila și nu se rezolva. Chiar dacă apare ca se activează, la următoarea logare devine inactiva opțiunea. Voi încerca și cu un telefon la 300. Week-end plăcut!

delfinas
#StarMember
Mulțumim, la fel!!!

DanielaH
Moderator
@Fuzzy, ai reușit să activezi notificările pe numărul dorit?

Fuzzy
Junior
Încă nu. La serviciul 300 mi s-a spus ca în sistem apare activa notificarea sms și inactiva notificarea pe mail, dar de fapt în realitate este exact invers, adică primesc mail la emiterea facturii, dar nu primesc sms. M-am resemnat și am abandonat ideea. Totuși cred ca este un bug din aplicație.

Ele
Începător
Exact aceeași problema o am și eu. Dacă reusesti ceva, dă-mi de veste.

DanielaH
Moderator
@Ele, bun venit în Comunitate! La tine ce se întâmplă? Nu primești notificare prin e-mail sau prin SMS? Poți atașa, te rog, o captură de ecran din My Orange, secțiunea "Setări factură"/ Notificări? Mulțumim.

Gabitzu18
Junior entuziast
Bună se poate incerca varianta dezinstalare aplicației apoi o reinstalare poate se remediază. Sau sa accesezi varianta desktop contul meu orange. Și verificat acolo cum apare la notificare prin sms.

Fuzzy
Junior
Salut! Și de pe desktop este la fel, activez opțiunea și când intru a doua oară o găsesc dezactivata.

Ele
Începător
@DanielaH Adica am aceeași problema pe care o are și @fuzzy. Încerc sa activez notificarea prin sms și nu se activează. Rămâne în curs de procesare, ies din aplicație, într-un din nou și este dezactivata. Și asa de fiecare data

Jay
Campion certificat
Salut! Eu n-am mai primit, de cateva luni, sms cu informații despre emiterea facturii.. iar dacă încerc sa activez acest serviciu, apare câteva secunde în procesare, apoi își revine la stadiul de inactiv.. inteleg ca nu e singular cazul, e valabil pentru o parte dintre utilizatori.. S-a rezolvat, sau s-a rezolvat, nu se poate? :) Nu am nevoie de informații, am vrut doar sa sesizez problema..

Fuzzy
Junior
La mine, inițiatorul topicului, sigur nu s-a rezolvat. Probabil fiind ceva minor nu primește prioritate pe lista de probleme de rezolvat.