anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Factura gresita

Alinaoo5
Junior

Buna!

Ultima mea factura este greșită avand aceeași data de emitere - scadență cu cea de luna trecuta, fiind nevoita sa platesc penalizari. Ce e de facut, stie cineva?

Multumesc! 

5 Răspunsuri 5

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ia legatura cu un consultant folosind unul dintre mijloacele de contact de aici. Daca factura e gresita, se poate emite o noua factura de corectie.

Client Orange

Mulțumesc mult pentru informații! 

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Cu mare placere. Sper sa reusesti!

Te asteptam din nou cu vesti bune. 🙂

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare! 

Până primești răspuns de la Relații Clienți, aruncă un ochi la numerele celor două facturi, în special dacă te-ai uitat în aceeași zi când ți-a apărut suma de plată. 

S-a rezolvat între timp, am trimis email cu screenshot atașat și au reușit sa facă o actualizare la datele facturii prin aplicație. Va mulțumesc pentru ajutor!