anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Amânare plata cu 30 zile de când factura a iesit din scadență

Mira_1
Junior
Mi-a iesit factura din scadență în data de 4 Aprilie si cei de la departamentul de plății nu vor sa mi faca amânarea pana in 4 mai exact cum am fost informată ulterior cum ca se poate prelungi amânarea cu 30 zile de când a iesit din scadență. Cum sa fac? Astăzi vor sa mi închidă abonamentul. Help!!!!
25 Răspunsuri 25

Mira_1
Junior
Doamne deci sunteti cate unii asa răutăcios,suntem clienti buni fara suspendări,nu mai.fiti asa rai va rog

Jay
Campion certificat
@Mira, înțeleg ca ești nervoasa și situația actuala este grea pentru mulți oameni, dar, suntem clienți, ca și tine, și încercam sa ne dam seama de ce nu merge sa amâni acum și, cum e posibil sa ți se spună 30 de zile și apoi sa nu se poată... Nu are nimeni nimic cu tine și nu e nimeni rău cu tine, sunt doar niște păreri.. ia-le ca atare.. Ai doua amanari active acum? Dacă da, atunci acesta poate fi motivul pentru care nu ti se mai acorda acum.. Daca nu asta este problema, atunci de ce ți s-a spus ca nu se mai poate? Nu ne-ai spus ce motiv ai primit, ce ti-a spus angajatul Orange, de ce nu primesti amânare?!..

teacher_
#StarMember
@Mira, nu este intenția nimănui să fie răutăcios! După cum am scris mai sus, trebuie sa dai un semn celor de la Orange că ești de bună credință, și să încerci să plătești macar o sumă, oricât de mică e ea. Daca nu, ia legătura cu cineva de la serviciul clienți și efectiv spune-le că nu poți să plătești. Eu cred că nu este in interesul Orange să își piardă clienții!

Razvan
#StarMember
Ce valoare are abonamentul? Cât mai ai perioadă minimă contractuala? Îți închide abonamentul sau doar îl suspendă, să nu mai poți efectua apeluri? Din păcate, nu te putem ajuta, că nu avem acces direct la contul tău. Legea spune, că penalizările se aplică la 30 zile de la data scadenței sau mai puțin conform TCG ai operatorului. Mai dă vreun mail, poate ai noroc să dai peste persoana care să te ajute în amânarea plății. Succes!

Miha_Z
#StarMember
@Mira_1 ai zis ca joi ai achitat factura din Februarie. Deci practic tu mai ai doar factura din Martie de platit si pentru ea ai vrea o noua amanare. Recomandarea mea este sa mai incerci inca odata sa iei legatura cu un operator Orange la 300 si nu pe chat. Explica-le din nou situatia prin care treci, care este cauzata de pandemie si a concediului fara plata. Sa-ti urmareasca istoricul de plata si sa vada ca erai cu platile la timp. Si ca soliciti si o amanare pentru factura lunii Martie.

Razvan
#StarMember
Două legi, adoptate de Parlament și trimise președintelui să le promulge, ar urma să dea firmelor și populației posibilitatea să amâne, în condiții lejere, plata taxelor, a facturilor la utilități, a creditelor și a leasingului pentru mașini și alte bunuri, ca urmare a situației coronavirus COVID-19. https://www.startupcafe.ro/coronavirus-covid-19/lege-amanare-rate-taxe-facturi-leasing-credit.htm

Jay
Campion certificat
@Mira, probabil încă nu au întrat banii plătiți de tine joi, pentru factura din februarie și, dacă în 4 aprilie a devenit scadenta și cea din martie, înseamnă că sunt 2 facturi în amanare în același timp... În perioada asta n-au lucrat nici băncile, poate le întra astăzi banii și te amana și cu factura din martie pana la 5 mai..Trebuie sa-ti păstrezi calmul și sa mai vorbești o data.. poate, nu v-ati înțeles...

Ascary
Campion certificat
Orice ati spune tot răi sunteți. Cam asta a inteles Mira din 20 de răspunsuri.

Mira_1
Junior
Am rezolvat,după o verificare amănunțită a contului au văzut că am dreptate si m au sunat pt amanare

Miha_Z
#StarMember
Bravo @Mira_1 ma bucur ca s-a rezolvat. Probabil nu se actualizase ultima plata fiind zile nelucratoare. O seara placuta sa ai!

Razvan
#StarMember
Ne bucuram că s-a rezolvat și să îți recapeți cât mai repede jobul.