la 08-12-2022 11:57 PM - editat ultima oară la 12-12-2022 10:39 AM de DanielaH
Bună încerc sa plătesc factura și nu merge pana acuma a mers acuma nu mai pot
la 12-12-2022 11:12 AM
Nu. Am încercat cu aplicația. Am șters datele de plata și pe urma am plătit cu același card
la 09-12-2022 05:43 AM
Salut!
Bine ai venit in Comunitate!
Incerca si de aici, te rog. S-ar putea sa mearga asa.
09-12-2022 05:47 AM - editat 09-12-2022 05:54 AM
Salutare!
Încearcă din acest link (dacă ai servicii Orange România):
https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/
sau de aici, dacă ai de la fostul Telekom, actualul OROC:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Dacă îți cere codul de facturare, despre acesta ai detalii aici:
https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548
Sper să reușești!
Succes!
la 09-12-2022 10:22 AM
Salut @Doruc67,
Din imaginea atasata se pare ca ai facut deja plata si se asteapta procesarea(confirmarea acesteia).
Poti verifica contul tau acum sa vezi daca apare platita factura?
09-12-2022 10:25 AM - editat 09-12-2022 10:28 AM
Rafa, asa pare. 🙂 Dar ramane asa forever and ever, banii nu se retrag, si factura ramane "suspendata". Avem mai multe topicuri similare cu aceeasi problema. Problema e cunoscuta. Din cate stiu, a fost si trimisa mai departe pentru rezolvare. Daaar...avand in vedere ca inca sunt clienti care intampina probleme...tind sa cred ca inca nu s-a remediat.
Solutia (temporara) in cazul asta, este plata facturii din acel link de mai sus. Ai zice ca nu ar trebui sa faca nicio diferenta. Dar experienta userilor care au incercat metoda asta, a fost pozitiva, deci...tind sa cred ca e un fix ok. Cel putin pana se rezolva efectiv problema initiala.
la 09-12-2022 10:32 AM
Ok, acum inteleg. In cazul asta ar trebui trimise cele 2 link-uri de plata prin SMS catre abonati si informati in acest sens.
la 09-12-2022 10:39 AM
Ar trebui... Dar banuiesc ca problema nu e atat de generala cum pare, si nu e foarte clar in ce conditii se intampla (sau pentru ce useri) si...cu toate ca ar putea sa trimita un SMS cu link catre toata lumea, "in caz ca"...well, au ales sa n-o faca. Poate ca sa nu confuzeze si mai tare unii clienti care s-au obisnuit cu un anumit flow de plata. E doar o parere, binenteles.
la 11-12-2022 10:19 AM
Asa este dar în aplicație arata ca nu am plătit factura și data scadenta a trecut demult. Am încercat mai multe opțiuni și tot asa mi arata. Dar am sunat la Orange România și le am spus ca nu pot plăti și mia zis ca la ei este buna aplicația și funcționează perfect nu ma ajutat deloc
la 11-12-2022 10:21 AM
Ce eroare iti apare cand incerci sa platesti de aici?
la 11-12-2022 10:29 AM
Am încercat acuma în aplicație aștept sa vad ce se intampla
la 11-12-2022 10:31 AM
Cel mai probabil acelasi lucru. 🙂 De-aia ti-am propus sa faci incercarea din link-ul de mai sus.
la 12-12-2022 10:02 AM
Doru, ai reușit să plătești factura?
la 12-12-2022 10:36 AM
Da am făcut plata sâmbăta pentru 2 luni. Sa nu mai am probleme . A mers nu știu cum dar a mers
la 12-12-2022 10:39 AM
Ai reusit sa platesti din aplicatie sau din link-ul de mai sus?
la 12-12-2022 11:12 AM
Nu. Am încercat cu aplicația. Am șters datele de plata și pe urma am plătit cu același card
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor