anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Încerc sa plătesc factura și nu merge

Doruc67
Junior

Bună încerc sa plătesc factura și nu merge pana acuma a mers acuma nu mai pot 

Screenshot My Orange.jpg

1 Soluţie acceptată‚

Nu. Am încercat cu aplicația.  Am șters datele de plata și pe urma am plătit cu același card 

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

arsradu
#StarMember

Salut!

Bine ai venit in Comunitate!

Incerca si de aici, te rog. S-ar putea sa mearga asa.

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Încearcă din acest link (dacă ai servicii Orange România):

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

sau de aici, dacă ai de la fostul Telekom, actualul OROC:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Dacă îți cere codul de facturare, despre acesta ai detalii aici:

https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548

Sper să reușești!

Succes!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Doruc67

Din imaginea atasata se pare ca ai facut deja plata si se asteapta procesarea(confirmarea acesteia). 

Poti verifica contul tau acum sa vezi daca apare platita factura?

Rafa, asa pare. 🙂 Dar ramane asa forever and ever, banii nu se retrag, si factura ramane "suspendata". Avem mai multe topicuri similare cu aceeasi problema. Problema e cunoscuta. Din cate stiu, a fost si trimisa mai departe pentru rezolvare. Daaar...avand in vedere ca inca sunt clienti care intampina probleme...tind sa cred ca inca nu s-a remediat.

Solutia (temporara) in cazul asta, este plata facturii din acel link de mai sus. Ai zice ca nu ar trebui sa faca nicio diferenta. Dar experienta userilor care au incercat metoda asta, a fost pozitiva, deci...tind sa cred ca e un fix ok. Cel putin pana se rezolva efectiv problema initiala.

Client Orange

Ok, acum inteleg. In cazul asta ar trebui trimise cele 2 link-uri de plata prin SMS catre abonati si informati in acest sens. 

Ar trebui... Dar banuiesc ca problema nu e atat de generala cum pare, si nu e foarte clar in ce conditii se intampla (sau pentru ce useri) si...cu toate ca ar putea sa trimita un SMS cu link catre toata lumea, "in caz ca"...well, au ales sa n-o faca. Poate ca sa nu confuzeze si mai tare unii clienti care s-au obisnuit cu un anumit flow de plata. E doar o parere, binenteles.

Client Orange

Asa este dar în aplicație arata ca nu am plătit factura și data scadenta a trecut demult. Am încercat mai multe opțiuni și tot asa mi arata. Dar am sunat la Orange România și le am spus ca nu pot plăti și mia zis ca la ei este buna aplicația și funcționează  perfect nu ma ajutat deloc

Ce eroare iti apare cand incerci sa platesti de aici?

Client Orange

Am încercat acuma în aplicație aștept sa vad ce se intampla

Cel mai probabil acelasi lucru. 🙂 De-aia ti-am propus sa faci incercarea din link-ul de mai sus. 

Client Orange

DanielaH
Moderator

Doru, ai reușit să plătești factura?

Da am făcut plata sâmbăta pentru 2 luni. Sa nu mai am probleme . A mers nu știu cum dar a mers

Ai reusit sa platesti din aplicatie sau din link-ul de mai sus?

Client Orange

Nu. Am încercat cu aplicația.  Am șters datele de plata și pe urma am plătit cu același card