@Adi_31: Bun venit in Comunitate. În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange.
Pentru a procesa cererea, urmează pașii de mai jos:
Descarcă și completează formularul de aici: https://www.orange.ro/help/assets/pdf/Cerere-de-restituire-sold.pdf
Trimite formularul completat pe e-mail la adresa plăti@orange.ro sau îl poți lasă într-un magazin Orange.
Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia.
.
Detalii de pe: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-7888
.
Revino pe topic in Comunitate sa ne relatezi daca ai reusit sa recuperezi suma de bani.