anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Restituire suma (factura cu valoare negativa)

Adi_31
Începător
Buna ziua! Am renuntat la abonamentul Orange, iar ultima factura a venit cu valoare negativa, undeva la 34 lei, suma pe care va rog sa mi-o restituiti intr-un cont. Care este procedura? Va multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@Adi_31: Bun venit in Comunitate. În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange. Pentru a procesa cererea, urmează pașii de mai jos: Descarcă și completează formularul de aici: https://www.orange.ro/help/assets/pdf/Cerere-de-restituire-sold.pdf Trimite formularul completat pe e-mail la adresa plăti@orange.ro sau îl poți lasă într-un magazin Orange. Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia. . Detalii de pe: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-7888 . Revino pe topic in Comunitate sa ne relatezi daca ai reusit sa recuperezi suma de bani.

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

FLo1
#StarMember
@Adi_31: Bun venit in Comunitate. În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange. Pentru a procesa cererea, urmează pașii de mai jos: Descarcă și completează formularul de aici: https://www.orange.ro/help/assets/pdf/Cerere-de-restituire-sold.pdf Trimite formularul completat pe e-mail la adresa plăti@orange.ro sau îl poți lasă într-un magazin Orange. Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia. . Detalii de pe: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-7888 . Revino pe topic in Comunitate sa ne relatezi daca ai reusit sa recuperezi suma de bani.