anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Restituire suma (factura cu valoare negativa)

Adi_31
Începător
Buna ziua! Am renuntat la abonamentul Orange, iar ultima factura a venit cu valoare negativa, undeva la 34 lei, suma pe care va rog sa mi-o restituiti intr-un cont. Care este procedura? Va multumesc!
1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
@Adi_31: Bun venit in Comunitate. În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange. Pentru a procesa cererea, urmează pașii de mai jos: Descarcă și completează formularul de aici: https://www.orange.ro/help/assets/pdf/Cerere-de-restituire-sold.pdf Trimite formularul completat pe e-mail la adresa plăti@orange.ro sau îl poți lasă într-un magazin Orange. Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia. . Detalii de pe: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-7888 . Revino pe topic in Comunitate sa ne relatezi daca ai reusit sa recuperezi suma de bani.

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

FLo1
#StarMember
@Adi_31: Bun venit in Comunitate. În cazul în care în contul tău Orange există o sumă de bani în plus, aceasta se scade automat din facturile emise ulterior sau poți solicita returnarea acesteia. Returul banilor se poate face într-un cont bancar, prin mandat poștal sau în contul unui alt abonat Orange. Pentru a procesa cererea, urmează pașii de mai jos: Descarcă și completează formularul de aici: https://www.orange.ro/help/assets/pdf/Cerere-de-restituire-sold.pdf Trimite formularul completat pe e-mail la adresa plăti@orange.ro sau îl poți lasă într-un magazin Orange. Solicitarea ta de retur va fi procesată într-un termen maximum de 30 de zile lucrătoare de la primirea acesteia. . Detalii de pe: https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-7888 . Revino pe topic in Comunitate sa ne relatezi daca ai reusit sa recuperezi suma de bani.

adis
Junior entuziast

Care este adresa de mail unde trimit formularul ,ca plăti@orange.ro nu functioneaza .

Salutare, @adis !

 

Adresa de e-mail plati@orange.ro (pentru trimiterea dovezilor de plată) este de actualitate. 

Recomandăm și forma de contact online de aici https://www.orange.ro/contact/.

 

 

Marcel1
Junior entuziast

Am sold cu minus în contul Orange, dar nimeni de la orange nu vrea să informeze de unde sunt banii, sau chiar nu știu de unde sunt.

Am făcut solicitare sa mi-i returneze daca tot sunt cu minus:

- conform unei domnișoare de pe chat care mi a dat procedura

- după mailul către plăti, mi se cer mie documente bancare din contul meu bancar care sa justifice banii cu minus de la ei. 

Oare la ce nivel de incompetenta, lipsa de transparență, lipsa comunicare între departamente au ajuns? Ce treabă are contul meu privat bancar cu banii și sumele gestionate de ei?

- După mai primesc un mail că trebuie să aștept până se finalizează rezilierea ultimelor 2 abonamente TV și Net.

Iarăși nici o informație în plus, nimic care să mă lămurească. Zici că e pușcărie. Noi că ai clienți nu avem nici un drept, ei nu au nici o obligație. Să aștept pâna când și de ce?

- și la urma mai primesc un mail că trebuie să predau echipamentele in urma rezilierii.

La fel de varza și de incompetenți sunt încât nu au putut verifica faptul că eu am predat deja echipamentele și am reziliat.

Felicitări ORANGE rețeaua nr.1 la 5G +  , aproape nicăieri daca stam bine sa analizăm harta,   cei mai incompetenți la servicii clienți, informare clienți, transparență clienți și rezolvarea problemelor clientilor.

EduardB
Începător

Interesant, deci ca sa platesti factura e suficient sa faci plata din contul bancar, nu trebuie sa completezi formulare sau alte prostii si nu ti se pun intrebari, dar cand sa-ti dea ei banii inapoi, in loc sa-i restituie automat in contul din care a fost facuta plata te pun sa completezi formulare, si sa astepti 30 zile... nu mi se pare deloc normal si cred ca ma voi adresa ANPC/ANCOM; Ar trebui sa urmeze aceeasi procedura ca orice magazin online - sa se returneze banii in contul din care a fost facuta plata. Abia in situatia in care s-a platit cash sau prin diverse alte metode sa se solicite parcurgerea vreunei proceduri. Plus ca mi s-ar parea normal ca aceste informatii despre cum se procedeaza sa fie prezente pe factura si in contract.