anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme confirmarea plății in My Orange

Annna
Începător
Am plătit factura și nu apare în cont ca am plătit. De câte ori plătesc din contul meu Orange am probleme cu confirmarea plății. Trebuie sa sun pe la Orange sau/și pe la banca sa îmi confirme ca s-au luat banii din cont. De fiecare data când fac plata din contul meu Orange. Și mai e o problema. Cardurile mele înregistrate în contul meu nu mai exista și nu se pot șterge sa pun un card nou.
2 Răspunsuri 2

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver
Buna Anna, Daca intri aici, nu ai optiune sa stergi sau sa adaugi carduri pe cont? https://www.orange.ro/myaccount/info-cont/wallet/cards Cu plata facturii din pacate nu pot sa te ajut, pentru ca nu sunt pe abonament. Dar nu mi-e foarte clar totusi daca poti sa faci plata din My Orange sau nu, avand in vedere ca acele carduri de pe cont nu mai exista (presupun ca nu mai sunt de actualitate...?), si nici nu le poti sterge, astfel incat sa adaugi unul nou. De asemenea, nu stiu de ce ar trebui neaparat sa stergi unul ca sa adaugi unul nou. Eu am pe cont atat optiune de stergere, cat si de adaugare a unui card nou. La tine nu exista optiunile astea? Sau iti da vreo eroare cand incerci sa adaugi un card nou?
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Annna, ai reușit să salvezi cardul în aplicație?