anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pot face amânare de plată?

Claudiudenis
Începător
 
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare!

 

Se poate face amânarea, dar trebuie să știi că sunt ceva costuri.

,,Dacă ești client Orange Romania Communications, află aici cum poți amâna plata unei facturi.

Dacă ești client Orange, poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:

  • fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.  
  • fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente."

Bine de știut:

,,Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You."

Detalii pe aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Salut Claudiu,

Bine ai venit in Comunitate!

Da, poti face amanare de plata cel mai simplu direct din aplicatia My Orange, sectiunea Factura (dupa ce s-a emis factura).

Ai mai multe detalii si metode de amanare a platii si aici. O poti alege pe cea care ti se potriveste. 🙂

Vio73
#StarMember

Salutare!

 

Se poate face amânarea, dar trebuie să știi că sunt ceva costuri.

,,Dacă ești client Orange Romania Communications, află aici cum poți amâna plata unei facturi.

Dacă ești client Orange, poţi să obţii o amânare de la plată a facturii tale prin una dintre următoarele modalităţi:

  • fie din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura, așa cum se vede în imaginea de mai jos.  
  • fie accesează *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
  • sau apelează gratuit Serviciul Clienți, la numărul 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, apoi apasă tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente."

Bine de știut:

,,Chiar dacă ai solicitat o amânare a plății unei facturi, penalitățile de 0,5% din valoarea facturilor neachitate, pentru fiecare zi de întârziere se vor aplica; în schimb, nu se vor suspenda numerele de telefon şi nu se vor pierde punctele Thank You."

Detalii pe aici:

https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Claudiudenis, ai reușit să amâni plata facturii?