anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata recurenta cu cardul in My Orange, cand?

SunnyCloudy
Junior

De ce Orange Romania este încă în urma cu tehnologia referitor la plata recurentă cu cardul?
Acum câțiva ani mi-am setat direct debit din bancă, să-mi plătească automat factura Orange și de atunci până luna trecută nu am avut nici o problemă.
Luna trecută am primit trei notificări separate cum că factura Orange este neachitată. O notificare pe telefon de tipul push de la aplicația my Orange, o notificare pe SMS și o notificare pe e-mail.
Toate cele 3 notificări au venit la o zi distanta exact in ordinea de mai sus cu câteva zile înainte de data scadentă.
Acum, eu sunt conștient că direct debit plătește automat factura chiar în ultimă zi, așa funcționează; dar n-am mai pățit sa fiu notificat, sau mai bine zis: spamat de notificările astea.
Așa că m-am uitat prin aplicația My Orange și am ajuns la secțiunea "Cardurile mele". Secțiune goală, firește, dar fără nici un buton de unde să-mi pot adăuga cardul pentru plăți recurente. Iar cum aveam deja toate facturile achitate, nu am reușit nici cum sa introduc cardul meu.
Ce interesant, mi-am zis la momentul acela și mi-am făcut un reminder pe calendar să verific în următoarea lună, la data emiterii facturii când îmi apare butonul "plătește factura" dacă într-adevăr pot salva și eu un card.
Așa că, iată-ne astăzi, 21 ianuarie, factura nouă generată, scadența undeva pe 3 februarie și butonul de "plătește factura" activat.
Doar că înainte să plătesc cu cardul, nu menționează nicăieri că se poate activa plata recurentă, ba mai mult, aici în comunitate unii utilizatori zic că le cere din nou codul CVV când plătesc cu un card salvat, adică în fiecare lună să introduc codul de pe spatele cardului pentru a-mi achita factura. Absurd!
De ce pe Google, YouTube, Netflix, Spotify, Amazon, Discord, World of Warcraft etc am băgat cardul o singura dată, la început când m-am abonat la serviciile lor și mă taxează fără nici un fel de problemă in fiecare lună?
De ce pot să adaug carduri la Uber și Bolt și după fiecare cursă îmi taxează direct cardul fără alte întrebări?
Orange Romania, când o să implementezi și tu plata recurentă cu cardul?
Eu vreau sa bag cardul o singură dată la voi pe site sau în aplicația my Orange și să nu îmi mai fac griji despre facturi, notificări de plată etc. Să tragă banii automat de pe card ori când se generează factura, ori la data scadentă ori între, whatever, numa să-i ia automat.
Mi se pare absolut ridicol, suntem deja în 2021, bună dimineața!

20 Răspunsuri 20

Si eu mi-as dori optiunea

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Venim cu vești bune astăzi către voi. Avem o nouă metodă de plată disponibilă în My Orange - Debit Direct, atât în versiunea web, cât și în aplicație.

Puteți seta ziua din lună în care factura se va plăti automat de pe cardul salvat, atâta timp cât valoarea facturii nu depășește suma maximă setată. Această modalitate de plată poate fi setată cu o recurență de până la 12 luni.

 

DanielaH_0-1687778881359.png

 

Ce absurditate mai este și asta? Veniți cu o solutie la 2 ani jumate de când v-am scris prima oară care mai este și inutilă pt cei cu abonament, ca mine!

1. Din aplicatie fiind, nu știe să-mi auto populeze detaliile cardului automat (google wallet), doar nu o să mă apuc să scriu nr cardului manual. Nu există nici opțiune de google pay / apple pay pe pagina respectivă. Eșec total, hello from 2023!

2. Direct debit? Poftim??? Ați zis să copiați ce deja pot să fac din bancă? Cum adică să specific eu câți bani și în ce dată să mă taxați. Eu am cerut să îmi luați automat banii de pe card la data scadenței din factură.

3. Plata recurentă la voi înseamnă direct debit pe care l-am activat acum 5 ani la ING și care nu a expirat până acum, iar la voi expiră în maxim 12 luni? 🤡

De ce aș folosi asemenea serviciu care în acest moment este mai limitat decât ce îmi oferă banca? Pentru 20% bonus la punctele orange thank you? 😂

Cât de greu este să mă lăsați să bag un card / metodă de plată, dintr-o interfață care recunoaște ca am deja cardurile salvate pe calculator / telefon (google chrome / google wallet) și care știe să facă auto-fill, interfață care să aibă și butonul google pay cu care să pot alege în mod securizat metoda de plată preferată deja salvată pe contul meu google.

Mai mult de atat, cât de greu este să selectez metoda de plată proaspăt salvată pentru plata automată la un numar de telefon din contul meu Orange? Nu mă interesează să specific eu data la care mă taxați sau să completez eu ce sumă să mă taxați, nu așa trebuie să funcționeze!

@DanielaH @svetalex voi aveți conturi pe Netflix? sigur că aveți. Ați văzut acolo ce usor este? Bagi cardul și te taxează automat lună de lună. Ce mare șmecherie? Asta vreau și eu! Te notifică cu 3 luni inainte să îți expire cardul ca să îl schimbi și cam atât.

Plătesc pentru multiple servicii în acest fel de ani buni, doar la voi nu. Când o să intrați și voi în rând cu lumea?

@SunnyCloudy La Netflix este un abonament fix și nu există posibilitatea să existe fluctuații de la o lună la alta. Pe factura Orange, pot să apară costuri suplimentare și probabil că din acest motiv se solicită completarea sumei maxime care se va putea debita de pe card, nu suma exactă.

Referitor la alegerea datei de plată, eu încasez salariul în ultima zi lucrătoare a lunii, iar factura Orange se emite în 23 sau 24 ale lunii (nu mai știu exact), așa că personal nu mi-aș dori să se rețină banii înainte de data de 1 ale lunii.

Eu am setat azi plata recurentă și nu a fost necesar să trec manual datele cardului, acesta fiind salvat de la plățile anterioare (l-am introdus la prima plată și de atunci era salvat)

Nu înțeleg totuși de ce ești atât de nemulțumit. 🙂 Sunt niște măsuri de securitate suplimentare, care pe unii dintre noi îi avantajează

Eram sigur, m-am chinuit să scriu atâta și tu tot n-ai înțeles 🤦

Este o aberație să ai abonamentul în euro doar ca să-l transformi pe factură în lei, asta e fluctuația de care vorbești tu.

Pretul tot fix este, dacă n-ai costuri suplimentare... și oricum WHO CARES? Nu e ca si cum nu o să îți plătești factura doar pt că este mai mare cu 3 lei într-o lună.

Cât despre factură, aceasta trebuie să se plătească la data scadenței automat, nu la data emiterii 🤡 faptul că te pune să specifici o dată când să le dai banii, de ce le-aș da bani mai repede de data scadenței din factură? Ultima zi de plată, tati!

Iar referitor la treaba cu salariu, lol, just lol.

Eu personal o să raman la direct debit-ul meu pe care l-am setat din bancă acum 5 ani și mi-a făcut figuri 1 singură dată (asta din cauza la Orange) motiv pentru care am început discuția asta acum 2 ani jumate.

Dar mă bucur că funcționează pentru tine (pt 12 luni maxim 🤭) al meu direct debit este functional de ani buni fără să-i fac nimic.

Până la urmă așa este la noi, la romani, noi trebuie să fim mereu mai cu moț. Prețuri în euro, facturi în lei calculate la cursul BNR + 1.5%, forțați să trăim de pe o lună pe alta, să nu ne permitem achitarea unei facturi cu 2-3 zile înainte de salariu și să ne mulțumim cu soluții inferioare 🙃

svetalex
Maestru

@SunnyCloudy opțiunea de Plata recurenta a facturii este din nou disponibilă la Orange ❣️

https://comunitate.orange.ro/t5/nout%C4%83%C8%9Bi/plata-recurenta-a-facturii-din-nou-disponibil%C4%8...