anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata prin card prin My Orange nu functioneaza din strainatate

Alylu79
Junior
Buna seara,
Intampin dificultati in a realiza plata online prin My Orange, locuiesc in strainatate si nu pot efectua decat plati online. Din luna octombrie tot incerc si nu reusesc, Cand validez plata imi apare un mesaj ce indica o eroare de "comunicare cu banca emitenta a cardului".
Am luat legatura cu banca, nu au probleme, cardul are serviciul de plati online activat...
Multumesc anticipat pentru ajutor.
48 Răspunsuri 48

Manytza
Începător
Același problema o am și eu... chestia e ca bancile noastre, cu care încercam sa facem plata NU primesc NIMIC... nici o solicitare de plata ... Nu exista motiv la bănci pentru ca nu se vede nici măcar intenția de plata. Nu ajunge solicitarea de a face o plata

rome
Junior entuziast
Subscriu. Nu bancile sunt de vina ci procesatorul de plati orange pentru ca a implementat noi politici de securitate care nu au legatura cu protectia clientilor. Deci Orange este de vina.

nickbick
Junior
Buna ziua, si eu intampin aceeasi problema. De ani de zile platesc factura Orange online cu card din strainatate. Din luna noiembrie incoace nu reusesc sa fac plata online nici cu card din strainatate, nici cu card romanesc. Deduc, atunci, ca problema este cu entitatea care proceseaza platile Orange (cum mentiona un alt utilizator mai sus). Daca acest site este citit de catre suport tehnic Orange, as aprecia o solutie la aceasta problema.

DanielaH
Moderator
@Manytza și @nickbick, de la ce bancă este cardul cu care vreți să faceți plata? Ne puteți spune, vă rog, în ce ecran apare blocajul? Ce eroare primiți? Ne-ar ajuta un screenshot, daca puteți atasa (ascunzând datele personale).

Raul
Junior
DanielaH, dvs și alți colegi, nu mai încercați la unul și la altul cu același text, cum că ar fi băncile de vină! E clar pentru ca li se întâmplă la mulți alți, la sistemul de plăti on-line de la Orange, s-a modificat ceva în sistemul de securitate /plată și acum nu mai putem face plata cu cardul bancar! Ar trebui făcut ceva în sensul acesta pentru că altfel migrează mulți clienți spre alte companii!

DanielaH
Moderator
Recomandarea noastră este să luați legătura și cu banca emitentă pentru mai multe informații. Este posibil ca banca emitentă să nu fi migrat la versiunea 3d secure folosită de Orange România conform reglementărilor în vigoare. Și, binențeles, cum spuneam, pentru verificări punctuale ale tranzacțiilor vă puteți adresa colegilor noștri de la Serviciul Clienți.

helena_heleny
Începător
daca cei de la orange se va uita in istorialul meu, va vedea ca mai bine de 3 ani si jumate platesc cu acelasi card de la aceeasi banca unicaja. ceva s-a intamplat la nivel national in romania in luna august. de atunci nu am mai putut plati fact orange, nu mai pot face cumparaturi online de la diferite magazine, mi se refuza plata. va rog sa ma scuzati ca nu ma pot exprima mai tehnologic, am o varsta. Dar v-am descris ceea ce am patit eu poate pana la urma se rezolva. Am fost aici la banca(in spania), ei m-au verificat totul este ok . ce spune-ti dvs de segure 3d asta am avut pana in august :banca imi trimitea un mesaj telefonic cu un cod cu care finalizam plata. dar va rog sa mi spuneti ce trebuie sa spun la banca. ei sunt foarte receptivi si vor sa corecteze daca e vina lor.

DanielaH
Moderator
@Helena, bun venit în Comunitate! Trebuie să întrebi la bancă dacă are implementată noua versiune 3d secure.

rome
Junior entuziast
Astazi am reusit sa platesc cu succes cu cardul de Libra Bank . Mai mult am platit in plus si cu cardul de ING Bank Romania (am cu minus suma de plata). Se pare ca au rezolvat problema. Daca nu aveti card romanesc va recomand card virtual Revolut sau Monese in RON intrucat IBAN-ul este de Libra Bank din Romania si au implementat noul sistem de securitate. Trebuie sa aveti smartphone ca asa functioneaza Revolut sau Monese. Descarcă aplicația Revolut aici: https://revolut.com/referral/constau1o Descarcă aplicația Monese aici: https://monese.com/gb/en/ foloseste codul meu de recomandare Monese CONS9021 si primesti bonus 250 lei. Mare atentie: sa alegeti planul gratuit (Revolut = plan Standard / Monese = plan Simplu), intrucat au si planuri premium!! Cardul virtual vi se da instant si puteti plati facturile Orange (cu orice suma) cu el accesand linkul urmator: * https://event.2performant.com/events/click?ad_type=quicklink&aff_code=60d2c89fa&unique=c083fda82&redirect_to=https%253A//www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/ * Si factura online tv orange se poate plati accesand linkul de mai sus, insa in loc de numar de telefon (exemplu 0745xxxxxx) se va intoduce codul de abonat de pe factura din 10 cifre (exemplu 0688111111) Daca aveti numar de telefon Orange, va puteti deschide si cont Orange Money tot cu card virtual. De asemenea cardul virtual se poate adauga in Apple Pay sau Google Pay foarte usor. Diferenta intre cardul fizic si cel virtual este ca cu cel virtual nu puteti scoate cash de la bancomat, insa puteti ruga comerciantii sa va elibereze cash de la POS.

nickbick
Junior
Am incercat azi sa platesc factura; de data asta procesul aproape se finalizeaza (am reusit sa urmez pasii pana cand banca mi-a autorizat plata), dar acum intampin aceasta eroare. Am incercat cu mai multe carduri, dar apare aceeasi eroare.

Sebastiaan
Junior
Salut si eu sunt in același situație nu pot plăti cu cardul din străinătate din Belgia este banca mea . Dacă cineva are soluție pt problema aceasta varog sa ma contacteze . 0740xxxxxx mulțumesc frumos va doresc o zi frumoasă Sebi

DanielaH
Moderator
@Sebastiaan, ne-ar ajuta să știm ce eroare/ erori întâmpini când vrei să faci plata. Deasemenea, un screenshot ar fi util. Te așteptăm să revii cu detalii.

Sebastiaan
Junior
Luna trecuta in 26 martie 2021 am transferat 50 euro din contul de BRD nici in ziua de azi nu a aparut in cont am fost la banca in belgia si ei spun ca a ajuns bani in romania in cont sigur . Am vb de la orange cu mai multe persoane si nu stie nimeni nimic .

Raul
Junior
@Sebastian, același lucru mi s-a întâmplat și mie, virez banii în cont ING, la bancă apare ca s-a făcut transferul dar de la Orange am mesaj, cum că banii nu s-au virat! Deci nu știu cât de sigur este un virament bancar!

Sebastiaan
Junior
Am fost nevoit sa imi fac cont Revolut lam adaugat la orange si asa am putut plati . Dar cei 50 euro tot nu iam mai vazut ! Care i-am transferat la orange in cont .