anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura

Puf_3000
Junior

Ati inebunit aplicatiile decand ati preluat de la Telekom! Este a 5 oara decand se schimba! Eu am platit factura la inceputul lunii, imi scria ca e in curs de procesare! Acum vad ca nu au fost luati banii! Acum vad o noua aplicatie, am platit din nou, spune ca e in procesare! Am sunat la un numar de telefon dar baga ocupat, este numarul vostru?!0213010370?! Sau vreti sa anulati contractele facute de telekom pe motiv de neplata?!  Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Numărul unic la care poți contacta serviciul Clienți este 300, iar pentru plata facturii, poți folosi provizoriu următorul link:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

16 Răspunsuri 16

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Numărul unic la care poți contacta serviciul Clienți este 300, iar pentru plata facturii, poți folosi provizoriu următorul link:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Baftă!

Facuta mea e plătită verificati

Bună ziua!

Cum pot afla(fără sa aștept sa ma preia operatorul 45-50 minute) de ce luna trecută am plătit 25 lei, iar luna asta am 44 lei? 

Mulțumesc!

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Întrebi pe chat Djingo.

Se poate sa ti se fi marit abonamentul cu un euro/serviciu. In functie de cate servicii ai (de exemplu Internet, TV, Voce), vei avea mai mult sau mai putin de platit.

De asemenea, daca ai avut reduceri pe cont, care au expirat, se poate sa fie si de acolo. La fel si eventuale costuri suplimentare.

Ce pot sa-ti recomand, este sa compari factura de luna trecuta cu cea de luna asta. Vezi unde sunt diferentele.

Client Orange

Buna!

Poti verifica, te rog, continutul (ce s-a facturat) din fiecare factura si la ce tarife? Acest lucru ar trebui sa-ti ofere o prima informatie privind diferentele de total. Cum spun si colegii de comunitate, motivele pot fi multiple (reduceri ajunse la termen, cost suplimentar, etc).

Nu este cazul de cost suplimentar.  Pachetul abonamentelor a fost preluat de Orange,  nu mi.a convenit, m.am portat, am mai ramas cu acest nr la ei. Nu am primit notificare ca abonamentul s.a mărit cu 1 euro. Dar de la 24-25 Lei pe luna+1 euro(în cazul în care s.ar fi mărit abonamentul), nu justifica aproape dublarea sumei.  Nu am descarcat nici o factura,  mereu am primit.o pe mail, aproape mereu am plătit direct din aplicație.  Chatul nu.mi apare ca să pot pune întrebarea acolo. Mulțumesc!

Numarul facea parte din Orange Family sau Orange Love? Cele doua (Love si Family) au reduceri care, daca numarul care primeste reducerile nu mai face parte din respectivele pachete, dispar si tariful devine cel standard (fara respectivele reduceri) pentru numarul respectiv. Sper ca m-am facut inteles ce zic.

Da, făcea parte dintr-un pachet,  însă am 4 luni de când acel nr a rămas singur pe acest abonament.  

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Notificarea de majorare a facturilor s-a primit pe ultima factură ( prima pagină) înaintea celei majorate.

arsradu
#StarMember

Salut,

Numerele de telefon actualizate pentru OROC le poti gasi aici. Numarul pe care l-ai scris mai sus tind sa cred ca nu mai este de actualitate.

Intre timp, pentru a plati factura, iti recomand si eu sa incerci pagina de aici. Sper sa functioneze asa.

De asemenea, tin sa mentionez faptul ca noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine, nu angajati Orange. Deci, din pacate, nu avem acces la cont, nu putem opera modificari, si nu putem repara aplicatiile. 🙂 Ceea ce putem face este sa te ajutam cu cateva idei/sugestii/variante alternative pentru a rezolva problema cu care te confrunti. Daca se poate, binenteles. Cateodata ne iese, cateodata nu. Dar intotdeauna incercam si intotdeuna scopul este sa ajutam clientii ca si tine.

Cu toate astea, iti inteleg perfect nemultumirea. Nu esti singurul. Si sper din suflet sa se rezolve o data pentru totdeauna problemele de genul asdta, ca sa nu mai existe motiv de nemultumire si topicuri de genul asta deschise in Comunitate. 🙂

Client Orange

And04
Senior

Salutare, @Puf_3000 

Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:

  • 300 (apel gratuit din reteaua Orange si Orange Romania Communications)
  • 0374300300 (apel cu tarif normal din alte rețele și din roaming)
  • 0711001930 numar apelabil din roaming - apelul este gratuit din orice rețea din Uniunea Europeana; pentru apelurile către România din țări nonUE taxarea se va face conform tarifelor locale din țara respectivă
  • 021 9890 - pentru informații despre oferte 

Deasemenea se pot folosi și adresele de e-mail:

Fosta aplicatie a Telekom nu mai este functionala. Acum ai la dispozitie aplicatia MyOrangeFix. De asemenea, poti incerca sa platesti si aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Ai nevoie de codul de facturare pe care il gasesti pe una dintre facturi, in coltul din stanga sus.

Asteptam vesti.

 

Multumesc pentru datele oferite, am cautat un numar de telefon sa pot vorbi cu cineva si nu am gasit! Am rezolvat cu plata facturii folosind adresa de internet pe care mi-ati oferit-o! Sarbatori Fericite!

DanielaH
Moderator

@Puf_3000, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?