la 20-12-2022 06:36 PM
Ati inebunit aplicatiile decand ati preluat de la Telekom! Este a 5 oara decand se schimba! Eu am platit factura la inceputul lunii, imi scria ca e in curs de procesare! Acum vad ca nu au fost luati banii! Acum vad o noua aplicatie, am platit din nou, spune ca e in procesare! Am sunat la un numar de telefon dar baga ocupat, este numarul vostru?!0213010370?! Sau vreti sa anulati contractele facute de telekom pe motiv de neplata?! Multumesc!
la 20-12-2022 06:52 PM
Salutare!
Numărul unic la care poți contacta serviciul Clienți este 300, iar pentru plata facturii, poți folosi provizoriu următorul link:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Baftă!
la 20-12-2022 06:52 PM
Salutare!
Numărul unic la care poți contacta serviciul Clienți este 300, iar pentru plata facturii, poți folosi provizoriu următorul link:
https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Baftă!
la 22-12-2022 10:34 PM
Facuta mea e plătită verificati
la 20-12-2022 07:08 PM
Salut,
Numerele de telefon actualizate pentru OROC le poti gasi aici. Numarul pe care l-ai scris mai sus tind sa cred ca nu mai este de actualitate.
Intre timp, pentru a plati factura, iti recomand si eu sa incerci pagina de aici. Sper sa functioneze asa.
De asemenea, tin sa mentionez faptul ca noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine, nu angajati Orange. Deci, din pacate, nu avem acces la cont, nu putem opera modificari, si nu putem repara aplicatiile. 🙂 Ceea ce putem face este sa te ajutam cu cateva idei/sugestii/variante alternative pentru a rezolva problema cu care te confrunti. Daca se poate, binenteles. Cateodata ne iese, cateodata nu. Dar intotdeauna incercam si intotdeuna scopul este sa ajutam clientii ca si tine.
Cu toate astea, iti inteleg perfect nemultumirea. Nu esti singurul. Si sper din suflet sa se rezolve o data pentru totdeauna problemele de genul asdta, ca sa nu mai existe motiv de nemultumire si topicuri de genul asta deschise in Comunitate. 🙂
la 21-12-2022 10:57 AM
Salutare, @Puf_3000
Începând din 28 martie 2022, Serviciul Clienți Orange Romania Communications poate fi contactat la:
Deasemenea se pot folosi și adresele de e-mail:
Fosta aplicatie a Telekom nu mai este functionala. Acum ai la dispozitie aplicatia MyOrangeFix. De asemenea, poti incerca sa platesti si aici: https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/
Ai nevoie de codul de facturare pe care il gasesti pe una dintre facturi, in coltul din stanga sus.
Asteptam vesti.
la 22-12-2022 12:07 PM
Multumesc pentru datele oferite, am cautat un numar de telefon sa pot vorbi cu cineva si nu am gasit! Am rezolvat cu plata facturii folosind adresa de internet pe care mi-ati oferit-o! Sarbatori Fericite!
la 22-12-2022 10:03 AM
@Puf_3000, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
la 22-12-2022 12:11 PM
Buna! Am folosit adresa de internet pe care mi-ati oferit-o si am reusit sa efectuez plata! Deasemenea am salvat si numerele de telefon pentru viitor! Multumesc pentru ajutor! Sarbatori fericite!
la 22-12-2022 12:13 PM
Mulțumim pentru confirmare și pentru marcarea soluției. Ne bucurăm că ai rezolvat.
Te mai așteptăm în Comunitate, inclusiv să participi la concursul care se desfășoară în această perioadă.