anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura telefon deconectat

Camelia2525
Începător

Buna ziua 

am nr de telefon 0741xxxxx nume Cristina va rog sa imi comunicati de ce sim ul nu este inregistrat in reteta azi am platit 150 ron

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Buna,

O sa incep prin a-ti spune ca noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci nu avem acces la cont, nu avem de unde sa stim ce s-a intamplat cu SIM-ul tau.

De asemenea, date personale precum numele si prenumele, numarul de telefon etc, nu au ce cauta in spatiul public. Cu atat mai mult cu cat noi nu avem cum sa te ajutam. Nu face nicio diferenta daca iti publici numarul de telefon, pentru ca oricum nu avem ce face cu el.

La o prima vedere, SIM-ul e inactiv. Factura a fost platita la timp? Exista vreun motiv sa fi fost suspendat abonamentul?

Daca ai platit azi, trimite dovada platii din aplicatia My Orange, sau la adresa de email plati@orange.ro

Ai mai multe mijloace de contact in scris aici.

Ca idee, daca esti clienta Orange Romania, poti folosi numarul 0374 300 300 pentru a lua legatura cu un consultant si a rezolva problema pe cont. De asemenea, poti folosi chat-ul Djingo (ceri “transfer operator”).

Client Orange

FLo1
#StarMember

@Camelia2525:Bun venit în Comunitate. Pentru a-ți oferi un răspuns, trebuie să ne dai câteva detalii:

- abonat Orange sau OROC?

- Ce tipuri de abonamente deții și care este valoare lor?

-Poți să ne prezinți un screen-shot la ultima factură (sau cea în cauză) pentru a discuta la conxret? Nu uita să ștergi datele personale dacă apar.

Te așteptăm cu detalii.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Bună@Cristina,

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci, dar probabil că s-a realizat deconectarea pentru neplată și până la momentul în care nu vor intra banii în contul lor, nu îți vor da drumul.

Cea mai simplă metodă pentru a grăbi lucrurile este să trimiți un email cu o poză a dovezii (chitanței sau bonului, facturii, etc), la adresa plati@orange.com.

Sper să ți se dea drumul cât mai repede și să nu mai ai parte de asemenea experiențe extrem de neplăcute!

Baftă multă!

Camelia2525
Începător

Buna !Nu am folosit telefonul mai mult de un am de zile se poate vedea de catre Orange am avut niste probleme de sanatate dar am platit abonamentul fara sa folosesc serviciile am contactat Orange Pt ca am vrut sa trec pe cartela ca sa reincarc dar mi s a spus sa plates in hir de 350 euro .Nu este corect Pt ca eu nu am folosit serviciile mai mult de 1 an si cu toate acestea eu am platit.Doresc sa trec pe reincarnate deoarece este foarte mare factura lunar si nu am nevoie de facut o de 200 de don la trei luni .....enorm !

Este intr-adevar foarte mult. De cat timp ai abonamentul? Cand iti expira perioada minima contractuala?

In functie de asta, poti cere rezilierea abonamentului cu trecerea numarului pe prepay. E foarte important sa mentionezi ultima parte, altfel numarul se pierde. 

Daca ai avut parte de reduceri, operatorul are dreptul sa le ceara inapoi (prin acea taxa). Daca nu, poti pleca oricand fara achitarea niciunei taxe de reziliiere.

Din pacate, noi, cei de aici din Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Deci, oricat de mult ne-am dori, nu putem sa te ajutam punctual cu modificari pe cont.

Ceea ce nu are niciun sens pentru mine in momentul asta este de ce anume ai SIM-ul inactiv… Motiv pentru care, doar ca sa scoatem din calcul si treaba asta, si luand in considerare ca esti cu facturile platite la zi, sugestia mea ar fi sa faci o vizita intr-un Orange Shop pentru o schimbare de SIM. Si daca tot esti acolo, poti sa intrebi si daca nu poti sa faci si trecerea pe prepay tot de acolo. Atentie la ce semnezi! Sa nu te trezesti ca in loc sa inchizi abonamentul, mai faci unul, si iei si un telefon pe factura. Mare atentie!

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Camelia2525, s-a rezolvat situația?