anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura Orange TV din My Orange

Alya
Începător

Bună seara ! Am plătit factura mea Orange TV, pentru prima dată din contul meu My Orange, dar banii mi s-au retras din cont și factura a rămas neplătită . Sigur am greșit undeva.

Vă rog frumos să mă ajutați, cum pot rezolva problema, nu îmi permit să pierd banii și factura neachitata.

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă ai urmat pașii care trebuie și care sunt descriși aici, nu trebuie să-ți faci griji, pentru că actualizarea datelor se va face un pic mai târziu, nu instant. Important este să fi primit email de confirmare.

Dacă nu ai primit email de confirmare, e o problemă. Oricum, revino cu mai multe detalii pe topic.

Baftă!

mihai_13
Maestru

Alya   daca ne explici ce problema ai  - detaliat si cu printuri daca se poate - sigur te ajutam 🙂

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Daca ai achitat factura, si banii s-au retras, cel mai probabil e doar o intarziere la procesarea platii sau afisarea rezultatului.

Poti verifica statusul facturii si din versiunea de PC a My Orange (click aici).

De asemneaz vezi ca titlul are numar limitat de caractere. Nu mai scrie totul in titlu pentru ca o sa ti-l taie, si nu se mai intelege nimic. Si daca vrei sa modifici ceva, ai functie de editare in meniul din dreapta postarii tale. Nu e nevoie sa deschizi topicuri separate.

Client Orange

TheSpecialist
Maestru

Verifică mailul , atât inbox cat și Spam, dacă ai primit confirmare de plată, fii fără griji, factura e plătită. 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ai doua puncte de control privind plata facturii:

DanielaH
Moderator

@Alya, s-a rezolvat situația cu factura? A fost alocată plata?