anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata factura nerecunoscuta

Ade76
Începător
Am făcut o plata a facturii de pe aplicația me Orange ca în fiecare luna, doar ca acum nu mi s e recunoște plata deși de pe card se vede ca s au luat banii.Ce fac?
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Email la plati@orange.ro cu dovada platii. De cateva saptamani sunt probleme cu aplicatia My Orange.
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember
Salutare! Să nu fie vreun bug sau altceva. Poți pune o întrebare și pe chat Djingo sau la 300, dar păstrează și dovada plății. Eventual trimite și la plati@orange.ro un email. Baftă!

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Email la plati@orange.ro cu dovada platii. De cateva saptamani sunt probleme cu aplicatia My Orange.
Client Orange

Ade76
Începător
Problema e ca mi s a emis și factura următoare și mi se transmite ca e ultima zi pt plată.In încercarea mea de a vorbi cu cineva m am dat doar de roboți.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Astazi cred ca e mai greu sa iei legatura cu cineva. De maine incolo cred ca ai sanse mai mari. In acel mail cred ca poti sa detaliezi si situatia asta.
Client Orange