anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plată factura online - partial achitata?

Vali_13
Începător
Am plătit factura online și când verific dacă e plătită, îmi scrie că e parțial achitată. De ce?
1 Soluţie acceptată‚

Jay
Campion certificat
@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..

Vizualizare soluţie în postul original

8 Răspunsuri 8

svetalex
Maestru
In momentul in care se plateste o factura, pe telefon un SMS de genul "Plata facturii Dvs a fost inregistrara in contul Orange....." Eu mai primesc și pe email confirmare Consulta situatia facturilor si a platilor in contul My Orange - Facturi și vezi care este stituația

teacher_
#StarMember
Salut! Ai cumva și rate pe factura?

Jay
Campion certificat
@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..

DanielaH
Moderator
@Vali, ai clarificat situația cu plata? Ai achitat contravaloarea soldului sau a facturii? Aveai balanța zero la momentul emiterii facturii?

Abonat
Explorator entuziast
Și dacă lipsește 1 ban din sumă, cred că tot parțial achitată îți va afișa ție. Dacă ai mai multe facturi pe contul tău (50+30+20 lei) și tu ai plătit doar 50 lei, au rămas celelalte sume neachitate. - Sau ai plătit luna trecută la magazin, factura era 50,01 lei... ai lăsat doar 50 lei cash și acel 1 ban ți-a rămas restanță. Dar tot e bine, pentru că altfel nu te mai înscriai în comunitate! :) - Sau ai descoperit deja ce s-a întâmplat de fapt?

Vali_13
Începător
Vă mulțumesc tuturor pentru răspunsuri!

Mădălin
Cunoscător certificat
Și eu tocmai am pățit asta.Am platit pe 18.03 și nici acum nu mi-a dispărut soldul in totalitate.Acum văd că sunt și pe roșu cum că am depășit termenul de plată deci , probabil sau dus pe apa sâmbetei câteva sute de puncte thankyou. Nu mai zic de semnal și de calitatea internetului din zona mea...abia am reușit să mă autentific sa va scriu asta...groaznic...groaznic...routerul in care am abonament de internet numai pe roșu sta....sper sa îmi rezolve problema că altfel fac panaramă.

DanielaH
Moderator
@Mădălin, s-a rezolvat problema cu plata? S-a reactualizat soldul și în My Orange?