@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..
In momentul in care se plateste o factura, pe telefon un SMS de genul "Plata facturii Dvs a fost inregistrara in contul Orange....." Eu mai primesc și pe email confirmare
Consulta situatia facturilor si a platilor in contul My Orange - Facturi și vezi care este stituația
@Vali, depinde si cand ai plătit.. durează ~48 de ore pana se actualizează soldul contului de client.. Daca ai achitat tot soldul, nu cred ca ai de ce sa-ti faci griji, probabil mai durează puțin actualizarea..
Și dacă lipsește 1 ban din sumă, cred că tot parțial achitată îți va afișa ție.
Dacă ai mai multe facturi pe contul tău (50+30+20 lei) și tu ai plătit doar 50 lei, au rămas celelalte sume neachitate.
-
Sau ai plătit luna trecută la magazin, factura era 50,01 lei... ai lăsat doar 50 lei cash și acel 1 ban ți-a rămas restanță.
Dar tot e bine, pentru că altfel nu te mai înscriai în comunitate! :)
-
Sau ai descoperit deja ce s-a întâmplat de fapt?
Și eu tocmai am pățit asta.Am platit pe 18.03 și nici acum nu mi-a dispărut soldul in totalitate.Acum văd că sunt și pe roșu cum că am depășit termenul de plată deci , probabil sau dus pe apa sâmbetei câteva sute de puncte thankyou.
Nu mai zic de semnal și de calitatea internetului din zona mea...abia am reușit să mă autentific sa va scriu asta...groaznic...groaznic...routerul in care am abonament de internet numai pe roșu sta....sper sa îmi rezolve problema că altfel fac panaramă.