anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange nu imi da ultima factura achitata, chiar daca m-am legitimat cu buletinul

SFA
Junior

Salutare,

am avut contract la Orange cam de ~4 ani pe persoana juridica, pana am decis sa trec pe DIGI. Deoarece am schimbat, mi-au blocat accesul la contul myOrange si nu mai pot downloada ultima factura care trebuie introdusa in contabilitate. M-am dus fizic in magazin cu buletinul, dar mi-au spus ca NU pot sa imi dea ultima factura pentru ca le trebuie CUI-ul "IN ORIGINAL"! Cand am deschis contractul la DIGI a ajuns in CUI-ul in format electronic, asta ca paranteza!

Vreau sa intreb de ce este nevoie de "CUI IN ORIGINAL" pentru ultima factura, daca eu m-am legitimat, mai ales ca eram client de ~4 ani, nu de ieri? Raspunsul a fost ca asa e procedura! Un raspuns general, fara detalii tehnice (gen. "Pentru ca asa vrem noi, si nu trebuie sa iti dam explicatii!".. OK). Pana la urma in procedura poate sa-mi ceara si numarul de la pantof sau?

M-au pus sa sun la 0374 300 300, sa imi trimita factura in format electronic, dar bineinteles ca e nevoie de nr. de tel sau de cod abonat, care normal ca nu mai sunt valabile, pt ca acum sunt pe DIGI. Pierdere de vreme cu dusul la Orange SHOP, cu statul la coada, sunatul si nervi degeaba.

Din pacate o experienta proasta cu Orange la final de abonament!

19 Răspunsuri 19

Asa e, are date confidentiale, se vede plata firmei mele catre Orange, stiu data, suma, am extrasul bancar si tot ce vrei, doar eu am facut plata cu cardul. Totusi astea nu conteaza daca nu e CUI-ul in original. 🙂

Da, pai ma gandesc ca nu exista o logica pentru a solicita "CUI-ul in original" asa ca nu o sa mai insist sa aflu un motiv, decat sa concluzionez ca "asa e procedura".

PS: V-as ruga sa cititi printre ultimele thread-uri de la facturi si eventual sa le editati, ca unele contin link-uri catre facturi ale unor oameni, care ar trebui sa fie totusi confidentiale, daca tot va bateti cu pumnul in piept ca sunteti buni la asta.

Iti dau un hint: "[Rezolvat] Imposibilitate descarcare factura mobil"

Mulțumim pentru sesizare. Am editat.

Ne mai scapă și nouă, că doar oameni suntem 😁.

Razvan
#StarMember

Și tu și agentul aveți dreptate, fiecare din punctul său de vedere. Faptul că factura a fost achitată, ar fi putut să o trimită pe mail, dacă nu o putea da fizic.

Trimite mail la serviciul.clienti@orange.com și solicitată copie după factura curentă pe care ai achitat-o în data X. 

Merci Razvan, am vorbit cu ei la telefon si o sa o primesc prin posta, ca Orange nu o pot trimite prin email, decat ultima (iar ultima e cu minus, Orange trebuie sa imi plateasca mie.. eu o vreau pe ultima achitata). Asteptam 🙂

Razvan
#StarMember

Mă bucur că ai reușit să dai de un consultant și că îți primești copie după factură.