anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange a scumpit abonamentul luna aceasta fără a fi anunțați in prealabil

Dan78
Începător

Bună seara, Orange a scumpit abonamentul luna aceasta, fără a fi anunțați in prealabil? Ce ati facut?

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

S-au trimis notificări pe factura dinaintea scumpirii, dar probabil că nu ai observat. Se discută de 2-3 luni acest subiect și în Comunitatea Orange și prin mass-media în general.

Uite un exemplu de astfel de topic:

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/oare-de-ce-luna-asta-platesc-cu-10-lei-mai-mult-la-abon...

În cele 30 de zile se putea rezilia fără costuri suplimentare, se putea porta, trece la prepay sau Yoxo.

Ce este de făcut acum?

Se poate face o sesizare din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

Sau le scrii pe Chat Djingo, suni la 300, etc.

Vezi ce mai poți face !

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Dan78: Bun venit în Comunitate. Poți să ne oferi detalii suplimentare pentru a te putea ajuta? Este prima lună în care ai constatat că plătești mai mult? Cu cât plătești în plus comparativ cu o valoare obișnuită a facturii? Ce tipuri de servicii ai pe abonament de la Orange?

Din noiembrie a fost modificată atât valoarea abonamentelor cu 1€ în plus, cât și cursul valutar (curs ING în loc de BNR). Ai fost anunțat de modificare pe factura anterioară celei cu valoare mai mare. Verific-o pentru confirmare. Te așteptăm cu detalii.

Pentru trei nr de telefon ,plus internet și cablu,cam 25 lei în plus 

@Dan78: După cele descrise, 5 servicii =5€ în plus, adică 25 lei 😉 ...din păcate.

Razvan
#StarMember

Sună la 300 și ia legătura cu ei și poți cere anularea majorării sau trecerea numerelor pe prepay. Dacă ești fan abonamente, te poți reabona, ulterior la Smart 15 Plus, redus 50%. A fost promoție de Crăciun, toate abonamentele, începând cu fun10 au fost reduse 50%.