anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot plati factura din contul My Orange (Bad CGI Request)

AlexMM90
Începător
Incerc sa platesc folosind acea aplicatie odioasa factura si de un an nu mai merge.
Suport telefonic nu te ajuta cu nimic.
Am presupus la un moment dat ca este de la aplicatie sau cardul meu. Acum 4 luni am schimbat telefonul iar acum vreo 2 luni si cardul. Am zis sa incerc din nou insa aceeasi situatie ... "Bad CGI Request".
Ati intampinat aceasta problema ?
Fac eu ceva gresit ? Sau aplicatia le merge la fel de prost ca si site-ul ?
ITul este in concediu?
6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
Bun venit în Comunitate, AlexMM90! Prin intermediul cărei aplicații vrei să plătești factura? My Orange sau Orange Money? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. În ce pas îți apare acea eroare?

DanielaH
Moderator
@AlexMM90, te așteptăm în continuare cu detalii. Am observat că ai încadrat întrebarea în categoria "My Orange", de unde deducem că vrei să faci plata din My Orange. Dacă presupunerea noastră este corectă, te rugăm să ne dai câteva informații suplimentare: 1. folosești aplicația mobilă My Orange sau încerci de pe web? 2. când încerci să plătești ești logat în contul tău My Orange sau nu? 3. dacă ai posibilitatea, ne-ar ajuta să atașezi un screenshot cu eroarea care îți apare (ascunzând datele personale, dacă este cazul) Mulțumim.

AlexMM90
Începător
Buna, 1. Am încercat sa fac plata din aplicația My Orange. Ulterior am încercat sa fac plata dintr-o pagina web folosind atât un calculator cât și telefonul. Rezultatul este același. 2. Sunt logat cu contul My Orange. 3. Am atasat poza după ce am încercat sa fac plata.

DanielaH
Moderator
@AlexMM90, mulțumim pentru răspuns și informații! Vom trimite situația ta mai departe colegilor noștri. Datele contului My Orange prin care intenționezi să plătești sunt cele cu care te-ai înregistrat și în Comunitate, corect?

AlexMM90
Începător
Este corect.

DanielaH
Moderator
@AlexMM90, am verificat împreună cu colegii noștri care ne-au confirmat că acest status/ eroare (Bad CGI Request) se generează de către banca emitentă a cardului atunci când nu sunt introduse datele cardului corect/ complet. Recomandarea colegilor este să te asiguri că aceste date sunt corect introduse și, dacă tot nu funcționează și eroarea persistă, să te adresezi băncii emitente pentru mai multe informații. Să ne ții la curent. P.S. Vom schimba titlul întrebării tale pentru a fi mai clar la ce anume se referă exact și pentru a fi de ajutor și altor membri în caz că se confruntă cu o situație similară. Mulțumim.