anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot finaliza plata în aplicație

Elena01
Începător

Încerc sa plătesc făcura pentru luna actuala și luna precedenta dar nu ma lasă sa finalizez plata de pe aplicație, care un in trecut nu a existat astfel de eroare. Ma puteți ajuta cu un sfat va rog? Mulțumesc frumos 

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Buna Elena,

Bine ai venit in Comunitate!

Poti atasa cumva o captura de ecran cu eroarea respectiva?

Client Orange

Vio73
#StarMember

Bună, Elena!

Poți să încerci și de pe varianta laptop/desktop, iar dacă tot nu reușești din aplicație, poți încerca de aici:

https://www.orange.ro/myaccount/invoice/payment/by-card/

Trebuie doar să selectezi de sus la ce operator te afli (adică Orange România sau Orange Romania Communications).

Succes!

DanielaH
Moderator

Elena, ai reușit să faci plata?