anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu merge să plătesc din MyOrange

Mardare
Începător
atâta timp cât nu merge sa vad/plătesc facturile din aplicație. cum voi primi punctele thank You pentru plata abonamentului?
3 Răspunsuri 3

Searila
Începător
Poate ca a fost o problema temporara, pentru ca acum pare sa functioneze. Plata facturii o poti face oricand pana la scadenta, fie on-line din contul Orange, fie la magazinele Orange/Orange Store sau din aplicatia MyOrange.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Ai incercat și de pe varianta laptop/ desktop? Poți, de asemenea, sa dezinstalezi aplicația și să o reinstalezi, să te deloghezi/deloghezi. Mai ai un topic aici: https://comunitate.orange.ro/questions/2873932-rezolvat-conecta-contul-my-orange sau: https://comunitate.orange.ro/questions/2855855-merge-aplicatia-my-orange Și mai sunt și altele! Dacă tot nu vrea, depune o sesizare din secțiunea Contact sau la adresa serviciul.clienti@orange.ro și trebuie să se găsească o rezolvare. Succes!

DanielaH
Moderator
@Mardare, ai reușit să faci plata? S-a rezolvat situația?