anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai reușesc sa fac plata cu cardul

Palade1983
Începător

Buna ziua știe cineva de ce nu mai pot sa fac plata cu cardul online!?

E posibile sa am un numar de telefon pentru a putea vorbi cu cineva direct.multumesc anticipat

5 Răspunsuri 5

arsradu
Campion certificat

Salut Palade,

Bine ai venit in Comunitate.

Nr de telefon direct din pacate nu avem nici noi. De mentionat ca, noi, cei de aici din Comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci nu avem acces la contul tau, nu putem sa adaugam sau sa scoatem servicii, si nu putem sa oferim numere de telefon directe, pentru simplul motiv ca nici noi nu le avem. 🙂

Dar ceea ce putem face este sa incercam sa te ajutam punctual cu problema ta.

Ce se intampla cand incerci sa faci o plata? Primesti o eroare? Daca da, poti sa atasezi o captura de ecran cu eroarea respectiva?

De asemenea, cardul functioneaza la alte plati?

De unde anume ai incercat sa faci plata? Din aplicatia My Orange? Din alte aplicatii? Ar ajuta ceva mai multe informatii in sensul asta.

Ca si nr de telefon de contact, nu-ti pot recomanda din pacate decat nr 300 (din Orange), sau +40 374 300 300 (de oriunde)

Pololica
Maestru

Tocmai am platit prin aplicatie (Android) un avans la factura (am doua reincarcari cu plata la factura si am facut plata mai mult de proba). Card Orange Money. Fara probleme. Totul sub un minut.

Poti reveni cu detalii?

Vio73
Campion certificat

Salutare!

Eu plătesc din aplicație fără probleme. Poți suna la 300 ( 0374300300 din orice rețea), îi poți contacta prin Chat Djingo, din secțiunea Contact a site-ului Orange, la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro ( pentru Orange Romania) sau sesizari@orange.com ( pentru Orange Romania Communications). 

Succes! 

DanielaH
Moderator

@Palade1983 te așteptăm să revii cu mai multe detalii.

TheSpecialist
Maestru

Verifica in aplicația dedicată pt card , sa nu fie restricționate plățile online. Poate ai pus acolo o bifă , din neatenție.