anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai pot face plata online din UK

Vali30
Junior

Salutere tuturor, locuiesc in UK, am abonament tv satelit orange si problema este ca nu mai pot face plata online! Imi poate explica cineva ce se intampla? Multumesc anticipat!

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember

Salutare!

Nu știu nici eu ce se întâmplă, pentru că sunt doar un simplu client, cum suntem majoritatea în Comunitate, dar încearcă să plătești din acest link, dacă ai servicii care au fost înainte la Telekom:

https://fix.orange.ro/myaccount/plati-online/plateste-factura-altcuiva/

Despre codul de facturare găsești detalii aici:

https://www.orange.ro/help/ce-este-si-unde-gasesc-codul-de-facturare-16548

Dacă nu te ajută, revino cu un mesaj aici și încercăm să te ajutăm.

Baftă!

Nu am reusit, aceiasi problema ca datele cardului sunt incorecte! Multumesc frumos!

DanielaH
Moderator

@Vali30, ai încercat cu link-ul oferit de Vio73? A funcționat?

Nu am reusit nici de aceasta data!

DanielaH
Moderator

Poți încerca și cu un alt card?

Cristian123
Începător

Hsbc m-au informat ca s-au schimbat niste termeni si conditii in relatie cu platile online intre UK si EU. Au zis ca Orange trebuie sa se alinieze la acesti termeni si abia apoi se poate face plata. Pana atunci nu au oferit nici o alta solutie. Am incercat cu alt card de la alta banca si aceeasi situatie. Este greu sa contactezi Orange pentru o rezolvare. Deocamdata am abonamentul suspendat. Avand in vedere ca ii afecteaza financiar, am crezut ca Orange vor fi la curent cu aceste schimbari si vor avea solutii ( ca de exemplu Pay Pal). Se pare ca m-am inselat.

@Cristian123: Bun venit în Comunitate. Ai încercat alte tipuri de carduri? Dacă doar HSBC pune probleme, cu restul ar trebui să fie ok. De exemplu Revolut sau Monese ar fi două alternative funcționale în RO.

Nu am revolut sau Monese , dar si alta banca au respins plata.