anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu ma pot dezabona de la antena play . Îmi vine pe factura orange

Iolanda2280
Începător
Va rog dacă ma puteți ajuta ! Mi am făcut cont pe antena play și acum nu pot sa ma dezabonez ! Menționez ca pe factura orange îmi vine plata . Iar in contul la antena play spune ca este plata cu app Store ! Iar in app Store nu am nici un abonament activ ! Atașez câteva screen shoturi
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver
Salutare! Ai următoarele variante: - Trimite SMS gratuit cu STOP la 321 de pe numărul pe care ai activat opțiunea - Autentifică-te pe tvgo.orange.ro cu datele contului Orange creat cu numărul tău de telefon pe care ai activată opțiunea si dezactiveaz-o din secțiunea "conținutul tău" - Prin apel la 300 - Serviciul Clienți Orange TV Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare. Detalii aici:https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiuni-orange-tv-go/index.html mai jos, la ,,Întrebări frecvente". Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver
Salutare! Ai următoarele variante: - Trimite SMS gratuit cu STOP la 321 de pe numărul pe care ai activat opțiunea - Autentifică-te pe tvgo.orange.ro cu datele contului Orange creat cu numărul tău de telefon pe care ai activată opțiunea si dezactiveaz-o din secțiunea "conținutul tău" - Prin apel la 300 - Serviciul Clienți Orange TV Dacă ești abonat Orange, poți dezactiva opțiunea doar la data de facturare, după cel puțin o lună întreagă de facturare. Detalii aici:https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/orange-tv-go/optiuni-orange-tv-go/index.html mai jos, la ,,Întrebări frecvente". Baftă!

arsradu
#StarMember
Daca ai creeat un cont Antena Play, ar trebui sa te poti desubscrie din sectiunea Abonament de pe partea Antena Play: https://antenaplay.ro/cont/abonament Eventual poti verifica statusul subscrierii si de aici: https://support.apple.com/en-us/HT202039
Client Orange

DanielaH
Moderator
@Iolanda2280, te-au ajutat răspunsurile primite aici? Ai reușit să te dezabonezi?

Iolanda2280
Începător

Revin din nou cu același mesaj deoarce nu ma pot dezabona de la Antena Play! Am sunat și la servicii clienți și degeaba … plata îmi vine pe factura Orange … in app Store nu am nici un abonament activ cum îmi apare pe contul Antena Play.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută prin care treci!

Te sfătuiesc să le faci o sesizare din secțiunea Contact, dacă la 300 nu ai reușit să rezolvi.

Sesizarea o poți formula de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Mai jos, în pagină, ai secțiunea ,,Trimite-ne un mesaj".De acolo selectezi o variantă, bifând bineînțeles că ai acceptat termenii și condițiile. Dacă nu găsești o variantă anume, poți selecta ,,Altele".

Din păcate, Serviciul clienți fiind externalizat, are unele sincope și de aceea este mult mai bine să lași sesizări scrise.

Sper să reușești de data aceasta!

Baftă multă!

Nu am abonament Antena Play cu plata pe factura Orange, dar…daca e ca la Netflix, dezabonarea se face din contul Antena Play. Ai incercat asa?

Client Orange