anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Neconcordante factura

Tibi67
Începător
Totalul de plata nu corespunde cu obligatia de plata primita pe email. Fiind mai mic decat factura pe email, totalul de plata din My Orange genereaza restante nedorite. Incerc de luni de zile sa remediez situatia fara nici un succes, unde sa ma adresez ca sa rezolv odata problema asta?
6 Răspunsuri 6

arsradu
Campion certificat
E prima data cand citesc despre asa ceva aici in Comunitate. Ceea ce ma face sa cred ca problema se manifesta probabil doar in cazul tau. Ce e de facut? Pai daca ai incercat deja sa iei legatura cu cineva de la Relatii Clienti prin apel la 300 sau pe chat-ul Djingo (caz in care as fi curios ce raspuns ai primit), mai poti incerca eventual sa trimiti un mesaj scris de aici: https://www.orange.ro/contact/ (sectiunea Email sau Trimite un Mesaj).

Trixen_old
Cunoscător
Salut, Am patit asa ceva atunci cand nu vedeam toate facturile in cont. Spre exemplu, daca vreodata ai intarziere la plata si esti deconectat, luna urmatoare vei primi factura principala cu costurile penalizatoare, insa suma totala va fi cu vreo 19 lei mai mare pentru ca se mai emite o factura separata pentru reconectare, de ~15 lei + TVA. La fel in cazul ratelor, nu ai factura separata desi iti apar in totalul de plata si nu apar pe factura principala. E posibil sa mai fie si alte scenarii similare. Daca te uiti la lista de facturi si nu reusesti sa identifici cum s-a ajuns la scenariul de plata, cere informatia asta prin chat. Un consultant se va uita si iti va explica exact ce anume se adauga si iti scapa.

Pololica
Maestru
Platesti factura in ziua emiterii? Mi s-a intamplat si mie sa platesc chiar in ziua in care mi se emite, si ramasesm agatat cu rata la telefon (in ziua respectiva aveam in MyOrange 140 lei factura de servicii, dar nu includea si rata de 50 lei). Spre final de luna, desi platisem 190 lei, imi figura 50 lei restanta (rata), dar si 50 lei avans la servicii. Luna urmatoare a aparut penalizare, dar mi-au oferit o reducere (corectie) pe suma respectiva urmatoarea factura. De atunci nu mai platesc in ziua emiterii, ci doar la 2-3 zile dupa. Asa sunt sigur ca in momentul platii, cifra afisata la plata este suma datoriilor (am 3 abonamente si o rata).

Tibi67
Începător
Nu contează când plătesc sau de unde încerc sa fac plata. În My Orange apare suma mai mica,pe email suma mai mare. Când încerc sa fac plata din email, ma direcționează tot pe My Orange unde apare aceeași suma mai mica. Cum o dau, o întorc tot în My Orange ajung și tot cu restante nedorite. Nici de pe site nu merge din același motiv, ma direcționează tot în My Orange la aceeași suma mai mica.

Pololica
Maestru
Poate pentru tine nu conteaza data cand faci plata, dar la mine, de fiecare data cand vreau sa platesc factura in ziua emiterii, nu imi ia in calcul rata la telefon. Si am vazut ca e regula, nu exceptie. De asta ti-am si recomandat sa faci plata la 2-3 zile distanta de la emitere sau sa modifici suma platita la cat este in factura. Si totusi, revin cu intrebarea: platesti in ziua emiterii facturii si dupa nu te mai intereseaza (adica intri doar o data pe luna in MyOrange si in factura fiscala nu te uiti)? Daca faci asa, greseala e la tine, din pacate. Eu pana nu vad factura (de fapt, continutul facturii), nu fac nicio plata.

Trixen_old
Cunoscător
Daca mergi de pe un computer din browser pe My Orange -> Consum si facturi -> in zona de Istoric facturi apesi pe Mai mult, iti apar cumva doua facturi intr-o luna? Vezi ceva de genul asta? Am anexat in poza un exemplu cu doua facturi intr-o luna. Daca ai rate, acestea nu iti apar pe factura, iar suma totala va fi diferita. Daca ai vreo a doua factura intr-o luna, e posibil sa nu vezi din prima si sa nu iti apara in ziua emiterii facturii. Daca nu vezi nicicum de unde apare diferenta, singura varianta e sa rogi un consultant sa iti explice diferenta. Poti face asta din browser, prin chat. Dureaza cateva minute, dar ar trebui sa primesti un raspuns punctual pentru situatia ta.