anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Modificare Abonament fara acordul meu este posibil?

virgilpavel
Junior entuziast

Ieri 20.11.2022 am descoperit cu stupoare ca, Orange Romania a modificat doua abonamente pe numele meu fara o instintare prealabila pur si simplu au trimis facturile iar eu fara sa verific le-am si achitat

34 Răspunsuri 34

Da instintarea apare pe factura electronica de luna trecuta 

Pentru a putea mentine o calitate ridicata a serviciilor pe care ti le oferim, in contextul cresterii constante a
costurilor de furnizare a serviciilor mobile si fixe, din data de 19 Noiembrie 2022 valoarea abonamentului tau de
pe 0723xxxxxx, 0758xxxxxx va fi majorata cu 1 euro (TVA inclus). Majorarea valorii abonamentului nu
modifica perioada contractuala actuala.
Incepand cu aceeasi data, cursul de schimb valutar la care se va face facturarea este reprezentat de valoarea
cursului de vanzare ING Bank anuntat pe site-ul bancii, in sectiunea dedicata cursului valutar (standard) pentru
persoane fizice, in ziua lucratoare anterioara zilei emiterii facturii, la ora 15:00.
Celelalte conditii contractuale raman neschimbate.
Ne dorim sa ramai in continuare clientul nostru, insa, daca nu esti de acord cu aspectele de mai sus, poti
renunta la contract in 30 zile de la primirea acestei notificari, fara a plati penalitati/despagubiri. Pentru aceasta,
ne poti contacta pe orange.ro/contact, prin apel la 300 sau in magazinele Orange. In cazul renuntarii la
contract, ai obligatia de a returna intr-un magazin Orange echipamentele tv si internet pe care le ai in custodie
(daca este cazul).
In lipsa unui raspuns

Intrebarea mea acum - de cand intra cele 30 zile de cand am primit instintarea sau de cand s-a modificat abonamentul?

De la data notificarii (adica data primirii facturii). Sunt unul din cei care au ales portarea.

DAR, daca ai trecut de data emiterii noii facturi (dar te incadrezi in cele 30 de zile), factura emisa ramane de plata si vei primi ulterior (daca nu ma insel, la data normala de emitere) o noua factura cu diferentele (de plata sau recuperat).

nu am de gand sa accept scumpirea abonamentelor 

S-a înțeles din prima, nu trebuie sa o repeți, dar asta nu te ajută. Trebuia să reacționezi din timp și să suni la 300 sau sa mergi într-un magazin Orange și să explici că nu ești de acord cu mărirea prețului abonamentelor.

am incercat la 300 au zis ca, se poate sa raman la aboanmentele actuale doar cu conditia sa semnez un nou contract pe 12-24 luni . Imi pare rau dar nu am de gand sa ma las santajat de orange prefer sa ma despart de ei

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Din cate stiu eu, toti au marit abonamentele. Asta nu e o chestie noua. Dar iti inteleg perfect nemultumirea.

Client Orange

nu ma nimic in potriva sa-l mareasca dar nu mie atata timp cat eu sunt sub contract cu ei si nu am gresit cu nimic

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Asa e. Din pacate, cam la toti se practica treaba asta... 😞 Singura varianta e, cum ai si facut de altfel, sa treci pe prepaid, sau sa ajungi la un comun acord cu operatorul. Iti dai seama ca nici lor nu le convine sa piarda clienti. Astfel incat, daca exista un pic de bunavointa de ambele parti, un profit, chiar daca mai mic, dar constant, si garantat, e mai bun decat nimic.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Felicitări pentru alegerea făcută 👍😊

Lrnd
Junior entuziast

Bună ..am contract de telefonie care este in valoare de 13,50 euro..semnat pe doi ani..acuma am mai pus un euro și îmi apare pe aplicație că nu mai este de 13,50 euro ci 14,50 euro..E legal ce au făcut? Exista posibilitatea sa reziliez contractul? Dacă ei nu-și respectă contractul,eu de ce sa fiu fraier!

Da, este legala notificarea. Daca nu esti de acord, ei isi asuma reducerile oferite (atat la abonament, cat si la aparat). Ai acelasi drept: sa notifici ca reziliezi contractul si vei plati toate reducerile primite (atat la abonament, cat si la aparat).

Daca intrebi daca este morala: sub nicio forma modificarea unui contract, in perioada minima, nu este morala (nici la furnizor, nici la client), in special daca e legata de un contract negociat (fidelizare).

Daca ar fi dupa mine, as trece in contract o clauza: cine rupe contractul (sau modifica preturile), plateste reducerile si deferenta de perioada catre celalat. Asa ar fi cel mai corect pentru toti (si furnizorul stie ca se poate baza pe client (de fapt, pe suma incasata), dar si clientul pe furnizor (la fel, pe suma platita)).

Lrnd
Junior entuziast

Ce ai rezolvat până la urmă? Că și la mine e la fel

Vio73
#StarMember

Salutare!

Foarte bună varianta, dar ce se întâmplă dacă se măresc și la prepay prețurile, pentru că așa era o discuție. Plus că și concurența va face la fel, iar unii deja au făcut-o!

De scumpiri nu avem cum să fugim, pentru că asta este situația în care ne aflăm cu toții!

virgilpavel
Junior entuziast

Cred ca, nu ai auzit de consiliul concurentei daca sunt toti mai multi abonati care fac sesizari catre anpc se va sesiza consiliul concurentei iar amneda poate sa ajunga la cateva milione de euro

@virgilpavel: Prea mult televizor conduc la o amestecare a instituțiilor. Și oricum CC are altă grijă, nicidecum impunerea prețurilor din piață. Nu pot face în energie și crezi că vor face minuni în branșa comunicații? Ha,ha ..