anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Majorare abonament cu 1 euro la factura tipărită

Crysti
Junior

Bună ziua. Am primit un email cu mărire abonament tv cu 1 euro la factura tipărită iar eu primesc factura de 1 an de zile electronic (fară factură tiparită). Luna aceasta am primi factura electronic ca de obicei, majorata cu 1 euro! De ce dacă eu nu primesc factura tipărită? Unde mă pot adresa sau cum e de procedat? Multumesc

1 Soluţie acceptată‚

Salutare, @Crysti 

Pe una din facturile de acum o luna sau doua sigur scrie acea instiintare precum ca se va mari cu cate un euro pentru fiecare serviciu in parte pentru ca au crescut preturile pentru energia electrica si implicit au crescut si preturile serviciilor, deci nu este din cauza facturii ca este emisa fizic sau online. Personal si eu m-am trezit cu un pret mai mare la factura insa ma asteptam pentru ca citisem inainte ca se va mari. Si eu primesc tot electronic factura, insa o consult mereu din MyOrange ca sa fiu la curent in cazul in care mai apar modificari.

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Bună seara ! Termenul în care poți sa-ti exprimi dezacordul,nu este de 60 zile ? (legal) Asa este prevazut în lege.