la 18-12-2022 01:55 PM - editat ultima oară la 19-12-2022 08:32 AM de DanielaH
Bună ziua. Am primit un email cu mărire abonament tv cu 1 euro la factura tipărită iar eu primesc factura de 1 an de zile electronic (fară factură tiparită). Luna aceasta am primi factura electronic ca de obicei, majorata cu 1 euro! De ce dacă eu nu primesc factura tipărită? Unde mă pot adresa sau cum e de procedat? Multumesc
la 18-12-2022 03:13 PM
Salutare, @Crysti
Pe una din facturile de acum o luna sau doua sigur scrie acea instiintare precum ca se va mari cu cate un euro pentru fiecare serviciu in parte pentru ca au crescut preturile pentru energia electrica si implicit au crescut si preturile serviciilor, deci nu este din cauza facturii ca este emisa fizic sau online. Personal si eu m-am trezit cu un pret mai mare la factura insa ma asteptam pentru ca citisem inainte ca se va mari. Si eu primesc tot electronic factura, insa o consult mereu din MyOrange ca sa fiu la curent in cazul in care mai apar modificari.
la 19-12-2022 07:30 PM
Bună seara ! Termenul în care poți sa-ti exprimi dezacordul,nu este de 60 zile ? (legal) Asa este prevazut în lege.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor