anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

M-am trezit cu o factura mai mult decat dublu

Marck_86
Junior
Am fost la unul dintre centrele orange pt primi informatii referitor la beneficii din punctele orange si una dintre ofertele la un telefon mobil cu prelungire de contract pe 24 de luni si m-am trezit cu o factura mai mult decat dublu fata de cat plateam inainte si 5 nr la abonament, cum e posibil asa cv
E hoție pe față
10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember
Salutare! Și nu ai verificat detaliile la factură?

Razvan
#StarMember
Să inteleg că ti s-au activat 4 numere noi de abonament pe cont?

Vio73
#StarMember
Dacă ți s-au activat numere fără acordul tău, fă o sesizare scrisă la serviciul.clienti@orange.ro și explică-le situația detaliat. Succes!

Marck_86
Junior
Am reușit și am vb cu operatorul care a făcut contractul a zis ca asa vine prima luna apoi o sa vina mai puțin, totuși de ce sa plătesc 143 de lei degeaba pt cv ce nu folosesc și pt câte nu am optat

Vio73
#StarMember
În prima lună vine mai mult, adică o lună și câteva zile, dar nu mai mult decât dublu

Marck_86
Junior
Am inteles asta dar de la 140 de lei cat plăteam inainte cu tot cu rata la tel acum a venit 388 de lei și încă 2 numere adăugate la abonament...în fine o sa vad ce rezolva domnul operator dacă nu o sa renunț pur și simplu la orice abonament de la Orange. Va mulțumesc pentru răspunsuri

Pololică
#StarMember
Ca regula (in special cand abonamentele sunt activate inainte de data facturii): - se face o prorata intre cele doua perioade (ca exemplu: mie mi se emite factura pe 2 ale lunii (perioada 1-31 luna curenta facturii) si am facut fidelizare pe 19 ianuarie. Calculul pe care mi l-a spus operatorare (a fost fidelizare telefonica, cu achizitie de aparat telefonic) a fost asa (in factura lunii februarie, din moment ce factura de ianuarie era deja emisa si platita): stornare pentru perioada 19-31 ianuarie cu suma aferenta din factura din ianuarie) refacturare perioada 19-31 ianuarie cu suma aferenta noului contract (diferenta a fost de aproximativ 2E in minus, suma la care ma asteptam, dar si informat de operatoare la momentul acceptarii) - in detalierea facturii, ce explicatii sunt (sigur sunt detaliate, altfel Orange risca prea mult si va avea probleme de natura fiscala) - cand ati semnat contractul, nu ati vazut (nu vi s-a aratat) ce semnati si ce modificari sunt facute? Mi se pare destul de suspect. La toate contractele semnate (fizic) cu Orange, persoana cu care semnam imi sublinia: pretul abonamentului, beneficiile standard (in special cele convenite), beneficiile ofertei curente (in principiu Orange TV Go), alte beneficii suplimentare (minute internationale, modelul telefonului, daca mi se permite sa cumpar telefon prin abonament, daca am roaming, etc). Cand am facut fidelizarile (telefonic), am accesat MyOrange sa verific daca intr-adevar cele discutate (in principiu a doua zi se vad actele). Cu un singur contract am avut divergenta (diferente intre ce discutasem si ce era in contract) rezolvat in 72 de ore (prin rezilierea contractului respectiv): vorbisem ceva la telefon, iar contractul era pe alta suma.

Razvan
#StarMember
Colegul reclamă că i s-a activat, două abonamente de voce, fără acordul lui, din ceea ce spune. Doar cei de la Orange il pot ajuta, ca să verifice situația din contului personal.

Marck_86
Junior
Am vb cu cei de la Orange au spus ca o sa se rezolve în cel mai scurt timp.sper sa se rezolve .nu am mai avut pana acum probleme de genul .mulțumesc tuturor pentru sfaturi și pentru raspunsuri.

Vio73
#StarMember
Doamne ajută! Sper să rezolvi!