anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incerc de câteva zile sa platesc factura online, dar nu reușesc.

Alexandrina2
Începător

Buna ziua, incerc de câteva zile sa platesc factura online dar nu reușesc.

6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator

Salut, Alexandrina! Bun venit în Comunitate!

Ne spui, te rog, ce se întâmplă când încerci să faci plata? Primești vreun mesaj de eroare?

Ajută-ne cu mai multe detalii, eventual și o captură de ecran, fără date personale.

received_525953512765338.jpeg

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut Alexandrina,

Incearca, te rog, de aici.

@Orange, pare sa fie o problema generala. Mai sunt 2 topicuri cu aceeasi problema.

Client Orange

DanielaH
Moderator

Nu avem semnalat niciun incident, dar vom transmite mai departe colegilor noștri. Mulțumim.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Nu le-au semnalat probabil la 300.

Oricum, pentru referinta, avem aici si aici doua alte topicuri cu aceeasi problema. 🙂

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Alexandrina2, ai reușit să plătești? S-a rezolvat situația?