la 17-10-2022 09:42 PM
Buna ziua!
Am facut schimbare de titular deoarece sotul este decedat. Am primit factura pe doua luni, octombrie si noiembrie. Nu inteleg de ce a venit factura pe noiembrie anticipat?
Multumesc!
18-10-2022 05:50 AM - editat 18-10-2022 06:34 AM
Salutare!
Ai plătit aproape două luni, de la semnarea contractului nou și până în noiembrie. Așa se procedează prima dată la clienții noi. Ulterior vei plăti pentru perioada 6.11-5.12 și așa mai departe. Facturile se plătesc cu o lună în avans, toate. Plătești la sfârșitul lunii de facturare eventualele extracosturi, dacă există. Și cartela prepay o încarci și apoi ai serviciul disponibil apoi. Uite, și la mine este tot așa, doar că sunt vechi și nu m-au pus să plătesc aproape 2 luni, ci doar o lună (vezi în atașament). La instalarea serviciilor, tot așa am făcut și eu, adică o lună plus prorata. Atașez și factura mea, ca să vezi că este tot până în noiembrie.
Mai ai aici ceva asemănător:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/nel%C4%83murire-la-factura/m-p/29015
Sper că ai înțeles cum stă treaba!
Baftă!
la 17-10-2022 09:53 PM
Nu cumva e perioada facturata pana în noiembrie?
Chiar e pana pe 30 noiembrie?
la 17-10-2022 09:58 PM
18-10-2022 05:50 AM - editat 18-10-2022 06:34 AM
Salutare!
Ai plătit aproape două luni, de la semnarea contractului nou și până în noiembrie. Așa se procedează prima dată la clienții noi. Ulterior vei plăti pentru perioada 6.11-5.12 și așa mai departe. Facturile se plătesc cu o lună în avans, toate. Plătești la sfârșitul lunii de facturare eventualele extracosturi, dacă există. Și cartela prepay o încarci și apoi ai serviciul disponibil apoi. Uite, și la mine este tot așa, doar că sunt vechi și nu m-au pus să plătesc aproape 2 luni, ci doar o lună (vezi în atașament). La instalarea serviciilor, tot așa am făcut și eu, adică o lună plus prorata. Atașez și factura mea, ca să vezi că este tot până în noiembrie.
Mai ai aici ceva asemănător:
https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/nel%C4%83murire-la-factura/m-p/29015
Sper că ai înțeles cum stă treaba!
Baftă!
la 18-10-2022 06:26 AM
@MiraArsene: Orice abonament este plărit în avans. La tine fiind client nou s-a adăugat și prorata. E ceva normal și procedural.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor