anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura marita

Vali79
Începător

Buna orange. Am un abonnement de 8 euro pe luna, si de cateva luni tot primesc facturile mai mari, adica de la 40 lei pe luna, am ajuns la 80 lei pe luna. Imi explica si mie ce este cu aceste majorari? Va multumesc.

9 Răspunsuri 9

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

Salut Vali,

Bine ai venit in Comunitate!

E simplu. S-au marit abonamentele. Nu doar la Orange. Dar de acolo provine o parte din acea suma. Restul pana la 80 de lei...e posibil sa fie din cost suplimentar sau servicii care au expirat si acum sunt taxate la tarif intreg. De exemplu, ai avut 50% reducere la abonament in primul an, dar anul a trecut, si acum nu mai beneficiezi de acea reducere. E doar un exemplu.

Pe factura ce scrie? Incearca sa compari doua facturi. Una de 40 de lei si cea de 80 de lei. Vezi ce e diferit intre ele.

Dupa care, ia legatura cu un consultant la 300 / 0374 300 300, sau pe chat-ul Djingo (daca esti client ORO), si vezi ce s-a intamplat concret.

Noi, aici in Comunitate suntem, in mare parte, clienti ca si tine. Nu avem acces la conturile altor clienti si evident ca nu putem decat sa ne dam cu parerea cu privire la ce anume s-a modificat si de ce. 

Client Orange

Pololica
#StarMember

In afara de ce scrie in factura detaliata, nu putem sa-ti spunem. De cel putin doua luni au inceput sa fie trimise notificari de majorare a abonamentelor cu 1E de serviciu (daca ai mobil+tv+net fix = 3x1E).

Fa o verificare de la ultima factura cu 40 lei si prima cu 80 lei (eventual ultimile doua cu 40, respectiv primele doua cu 80). Ar trebui sa vei de unde vine diferenta.

Notificările  , sunt notificari. Cand modifici abonamentul, nu se socotește modificare contractuala ilegală. Fara consimțământul clientului?

Toate contractele au un articol privind notificarile, iar notificarile au un text (accepat de lege) de genul ("fara a se limita la"): in cazul in care nu sunteti de acord, va rugam sa ne anuntati. Implicit, in cazul lipsei unui raspuns (cerut scris sau doveditor prin inregistrare), se considera acceptarea tacita.

Asta ar fi raspunsul cu cuvinte mai mult mult sau mai putin juridice.

Deci, tacearea va fi considerata raspuns de acceptare in cazul de fata.

Alt caz: modificarea cantitatii de internet disponibile conform Directivelor Europene (transpuse in legislatia romaneasca ... prin lege). La semnarea contractelor, exista o cantitate inferioara fata de cea actuala. Ati primit notificare privind cresterea cantitatii, dar fara modificarea celorlalte clauze (financiare si temporale). Ar fi trebuit sa acceptati o lege? In situatia (ciudata) in care ar fi trebuit sa dati un raspuns, inteleg ca ar fi trebuit sa va taie semnalul ca nu v-ati dat acordul.

arsradu
#StarMember & 2023 Problem Solver

La Vodafone aparent se practica lipsa completa a notficarilor de genul asta (nici macar pe factura), si inlocuirea cu totul (nu doar marire) a abonamentului. Concluziile le trageti singuri. 🙂

Client Orange

Chiar si cele inainte de orange?.

H   nu am probleme sa nu le pot rezova .dar accept si răspunsul dumneavoastră.  Mulțumesc. 

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Să nu fi avut servicii reduse timp de un an, iar apoi, după ce a trecut anul, prețul s-a mărit conform contractului. Cel mai bine este să te uiți în contract și la eventualele costuri suplimentare, dacă sunt.

Succes!

Nu Vio , eu nu sunt afectat   momentan. Am inteles ca in ordine,  toți o sa fie afectați.  Momentan eu nu . O sa decid atunci ce este in favoarea mea .sti tu "este greu pentru mine, e greu pentru oricine ".

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Scuze, la situația inițiatorului topicului mă refeream!